|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:14, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. Przelot w 4T powinien bardziej podnosić moment niż moc, czy raczej wpływać na jego przebieg (momentu). Z moich obserwacji wynika że przelot znacząco wpływa na "dół" i "środek" czyli zakres którego najczęściej używa się w dużym 4T.
Nie jestem natomiast zwolennikiem przerabiania wydechów gdyż mało który z przerabiających ma dostateczna wiedzą z dynamiki gazów i temu podobnych zagadnień i często wychodzi z tego okrutnie głośny, zionący ogniem potwór który terroryzuję okolicę.
Należy pamiętać że sportowe wydechy maja przede wszystkim poprawiać charakterystykę silnika a po drugie znacząco obniżać masę. Dżwięk jest produktem ubocznym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebar1
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 16:42, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
To mój pierwszy post więc witam wszystkich serdecznie.
Posiadam EXC 450 rok 2008 w którym poprzedni właściciel zamontował właśnie przelotowy tłumik od SXa.
Chcę wrócić do tłumika od EXC i dziś podarowano mi tłumik od EXC 525 jednak z tego starszego silnika (rocznik 2006).
Mocowania pasują jednak tłumik wygląda zupełnie inaczej niż do tych silników po 2007.
Czy takie połączenie to dobry pomysł? różnią się czymś istotnym (poza kształtem)?
Ktoś to może łączył?
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid9531
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 15:33, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, a jak sprawa ma się w 2t? od niedawna jestem posiadaczem exc 125 czy sportowy tłumik zmieni moc bądź dźwięk. Na dźwięku mi zależy najbardziej gdyż ten jest za "grzeczny"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 19:23, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Zawsze coś zmieni ale by mieć na prawde fajny dźwięk trzeba zmienić też gruche. Najlepiej brać kompletny wydech. Do 2t polecam hgs'a i sam zbieram na taki komplecik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid9531
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 20:10, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
ok dzięki za szybką odpowiedź teraz trzeba się wziąć za gromadzenie funduszu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:02, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
tez zalezy gdzie i jak chcesz latać, fabryczne wydechy zwykle sa nastawione na lepszy moment obrotowy ( mowa o enduro w 2T ) wiec wymiana na model crossowy przeniesie moment duzo wyzej, i techniczna jazda bedzie duzo trudniejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid9531
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 14:38, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki, zazwyczaj jeżdżę po lesie i weekendy na torze więc nie ma tu złotego środka ale i tak końcówkę muszę jakąś kupić bo obecna jest trochę powypadkowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Śro 18:56, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Fabryczne często ważą więcej niż tuningowe,więc w enduro mimo wszystko wybrałbym 'tuningową' końcówkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|