|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:30, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
W Husabergu dokładnie tak zjechane łożyska to normalka.
A są to te same łożyska co w RFS. Więc nie jest to wina słabego łożyska.
Najczęściej to wina krzywego wału, braku luzu osiowego i łożyska SKF które ma ostre krawędzie rolek i w przypadku braku luzu lecą wióry.
Na fotce widać wyraźnie brak luzu osiowego ponieważ bieżnia zużyta jest przy samej krawędzi a nie na środku.
Zapraszam zainteresowanych do lektury.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolega Delta zajechał dokładnie tak samo łożyska w 15mth w swoim 550.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 20:31, 17 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:55, 18 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Mateusz607 napisał: | To zajechane łożysko rozeszło się samo (bieżnia wewnętrzna wysunęła się z wałków), drugie żeby wyszło to stukałem młotkiem LEKKO w wał, ale przy WYbijaniu nie mógł się tak skrzywić |
Owszem rozeszło się samo bo jak jest zrobione. Nikt nie twierdzi, że wał skrzywił się przy wyjmowaniu go z karterów.
To wyjaśnij w jaki sposób była montowana wewnętrzna bieżnia na wał??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz607
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ~Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Śro 15:44, 18 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
GaCek, chodzi mi tylko o to, że na pewno JA demontując go nie wygiąłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:56, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Jasne. Po wtórze się...
Nikt nie twierdzi, że wał skrzywił się przy wyjmowaniu go z karterów.
Nie umiejętne zakładanie bieżni na wał daje taki efekt, czyt. skrzywienie osiowe wału.
Moje pytanie było takie.
Czy to Ty wcześniej wymieniałeś łożyska w silniku czy poprzednik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz607
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ~Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Wto 16:20, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Poprzednik. Ja wymieniałem tłok, zawory ssące, łańcuszek rozrządu. Po 10h kolejny (aktualny) demontaż przez skrzynie. Najprawdopodobniej w piątek poskładam te klocki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|