|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gładzior
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:53, 26 Sty 2018 Temat postu: rozruch KTM |
|
|
Hejka. witam serdecznie mam problem z odpalaniem KTM 530 exc. Czasami pali z rozrusznika a czasami nic. Od kopki - startera za każdym razem bez problemu
I druga sprawa poszukuje sety podnóżki obniżane do kata- może ktoś coś miał jakiś kontakt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Pią 11:42, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Który rok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 11:43, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
hej
te czasem z rozrusznika to pali na ciepłym czy zimnym?
kręci czy tylko 'cyka' przekaźnik?
a podnóżki polecam fastway evo /evo 4 trochę kosztują ale meega produkt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gładzior
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:50, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
rok 2010. ciepły i zimny zachowuje sie tak samo. rozrusznik kręci super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pią 20:06, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
gładzior napisał: | rok 2010. ciepły i zimny zachowuje sie tak samo. rozrusznik kręci super |
A kiedy regulowałeś zawory ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gładzior
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:13, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
zawory były wyregulowane. tzn. tak- kupiiłem wiosną zeszłego roku i juz miałem problem z odpalaniem. dałem do Wiesia taki nasz gepetto od motorów sprawdził zawory itd oraz gaznik. chociaz nie jestem pewien ze gaznik sprawdził. w kazdym razie caly czas jest tak samo - jak go strzeli pali ok kupiłem nowy akus mocniejszy ale to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gładzior
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:16, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
nie wiem może świeca, moze jeszcze mam dać gaźnik do regulacji, nie przeszkadza mi to bo kopne i dzida ale teraz jest post więc może sie do tego zabiorę. słyszałem tez, ze cos tam w silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gładzior
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:17, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Nie wiem po prostu od czego zacząc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:14, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Temat dość popularny w 450/530 z tamtych lat. Przyczyn może być kilka:
1. Sprzęgiełko, o którym wcześniej wspomniano
2. Gaźnik, jego ustawienia musi podjąć się kumaty gość, bo ustawienie do fabrycznych nastawów nic nie daje. Najprościej przełożyć gaźnik od sprawnej 530-tki aby potwierdzić lub wykluczyć jego usterkę.
3. Zawory trzeba ustawić dokładnie w dolnych limitach, czyli ssące na 0,10 a wydechy 0,12.
4. Problemy z prądem, sprawdzić fajkę, świecę, przewody od aku do rozrusznika, sam rozrusznik, przekaźnik, przeczyścić kostki. Najlepiej na próbę połączyć na krótko aku z rozrusznikiem aby wyeliminować straty prądu gdzieś po drodze.
5. Dekompresator, szczególnie kiedy podczas rozruchu jest problem z przepchaniem kompresji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 21:30, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie. Ruszam z tematem dam znać co wyszło. pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gładzior
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:41, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Aaa i jeszcze jedno co zauwazylem. Na biegu sprzegle lepiej palil niz na luzie. Oczywiscie przez rozrusznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gładzior
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:14, 29 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Zrobilem. działa pali jak ta lala. dzięki wielkie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|