|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M.Ziolkoski
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pią 20:38, 20 Sty 2017 Temat postu: Rozrusznik nie daje rady na ssaniu i nie odpala |
|
|
Witam, w moim EXC450 2006r od dłuższego czasu zauważyłem że na ssaniu nie ma siły przekrecic rozrusznik i zaraz wyczerpuje aku, natomiast bez ssania kręci. dodam że akumulator jest sprawny. Od niedawna przestał całkiem odpalać z rozruchu elektrycznego tylko kopniak(zawory wyregulowane). Jak rozwiążać tą sprawę? Akumulator Exide 4ah
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez M.Ziolkoski dnia Pią 20:40, 20 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:27, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
nie masz przypadkiem za małego akumulatora ?
2 sprawa co to za motocykl ?
opcje są takie - albo masz po prostu słaby rozrusznik - troche też mogą byc np masowania winne, warto wszystko posprawdzać poczyscic itp. w sensie takim że rozrusznik kręci, ale jak dostaje troche oporu to słabnie mocno.
inna opcja to zuzyty autodekompresator - słabo podpiera i tak samo ciezko mu przełamać
kolejna opcja to źle wyregulowany gaźnik - generalnie jak dasz gazu, to ciezko i kopnąc i zakręcic rozrusznikiem, wieksze sa opory. moze masz podregulowany gaźnik np za wysokie wolne obroty, dostaje za duzo powietrza i ciezko przełamać. też łatwo test zrobic np obnizając mocno niskie obroty, i sprawdź wtedy czy kręci lepiej czy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M.Ziolkoski
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pią 21:49, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Z tym ze za mały akumulator to trochę możliwe ale nie było większych problemów z jego mocą. odpowiedz na drugie pytanie jest napisana powyzej chyba ze to pytanie ironiczne jesli jest odpalony nie wydaje mi sie by za szybko pracował na wolnych obrotach. reguluje sie wolne obroty pokrętłem pod ssaniem czy od czego to słuzy pokrętło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwirek03
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: xxx
|
Wysłany: Pią 21:51, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie przy takich objawach w poprzednim moto był to gaźnik niestety albo stety,z kopki palił pięknie ale z guzika niekoniecznie po poprawnej regulacji problem zginął.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zwirek03 dnia Pią 21:54, 20 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M.Ziolkoski
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pią 21:53, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
a dokładnie jaki był problem u Ciebie z gaźnikiem? podobny jak napisał henio?
Aaaa zapomniałem dodać ze na dobrze rozgrzanym silniku ten problem z odpaleniem rozrusznikiem trochę ustępuje, tzn trzeba trochę(5-7sek) kręcić ale odpali
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez M.Ziolkoski dnia Pią 21:57, 20 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwirek03
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: xxx
|
Wysłany: Pią 21:59, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Z tego co mówił mi chłopak który ogarnia mi wszystkie motorki zalewało go.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:59, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
5 sekund ? ło panie to wieczność. te silniki bez problemu odpalają od muśniecia guzika, przynajmniej u mnie zawsze tak było.
a co do motocykla to wybacz nie doczytałem jakoś
a sam aku ma spore znaczenie, a w zasadzie prąd rozruchowy, jak ma duzy, to rozrusznik "strzeli" po obrotach i moto od razu odpala. jak zacznie wolno krecic to moze byc cięzej. zawsze z ciekawosci można sie podpiać też pod wieksze aku ( kable rozruchowe i do samochodu ) jak bedzie duza poprawa to tez bym nad tym pomyslał
a co do gaźnika no to włąsnie albo masz za duzo powietrza wiec te obroty, i tak reguluje sie tym duzym czarnym pokrętłem,
albo za duzą masz dysze od wolnych obrotów. mozesz pewnie poluzowac gaźnik obrócci go na bok, zdjąć pokrywe pływaka i sie do niej dobrac, porównać z serwisówką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmxre
Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sob 11:26, 21 Sty 2017 Temat postu: a |
|
|
Ja bym obstawił aku, u mnie przy 400cm3 mam 6ah
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M.Ziolkoski
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Sob 16:31, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Patrzyłem w wyszukiwarce części KTM i jest tam napisane battery12v 4ah czyli niby ok a z jego kondycja nie jest źle zresztą sprawdzę reakcje na mocniejszym.[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|