|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Czw 16:20, 10 Gru 2015 Temat postu: Rozrząd 250 excf |
|
|
Mam takie pytanie,chciałem wyregulować zawory w moto,a tu zobaczyłem taki zonk mi się trafił
https://www.youtube.com/watch?v=XsaRrwd6E0A&feature=youtu.be
dziej mi się tak w dokładnie jednym miejscu,łańcuch wyraźnie jest luźny
co może być powodem tego,co mam sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 16:56, 10 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
w tym moto masz napinacz hydrauliczny, jak nie jest silnik odpalony to łancuszek nie jest napięty tak jak po odpaleniu, chyba ze masz jakis tuningowy napinacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Czw 17:04, 10 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
nie napinacz jest seryjny,to znaczy że to jest kwestia ciśnienia,i to jest normalne że w jednym miejscu będzie taki luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Czw 17:06, 10 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
myślałem nad kupnem tego mechanicznego jak to lepsze rozwiązanie od seryjnego
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 20:24, 10 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
mumek426 napisał: | myślałem nad kupnem tego mechanicznego jak to lepsze rozwiązanie od seryjnego
[link widoczny dla zalogowanych] |
ma podobny i działa spoko, sprawdzam naciąg co 30-40mth, jedyny minus - trzeba dociągać z wyczuciem żeby nie napiąc zbyt mocno
tutaj jest jak go poprawnie wyregulować
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Czw 21:02, 10 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
i chyba tak zrobię i kupię ten mechaniczny,bo ten seryjny napędził mi trochę stracha,a pierwszy raz coś takiego widzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 22:46, 10 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
jak masz trochę więcej $ to możesz zakupić mechaniczno-hydrauliczny - ma zapadkę która sama ustawia naciąg i wypycha ( jak w starym RFS) , zakładasz i zapominasz o regulacjach:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:55, 10 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dziwna sprawa....
Kiedy ostatnio był wymieniany, o ile w ogóle był, łańcuszek??
Hydrauliczny napinacz ma w w środku sprężynkę, która powoduje wstępny naciąg w trakcie uruchomiania do puki nie "nabierze" oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Pią 8:44, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
tego to nie powiem kiedy był wymieniany bo nie wiem,myślisz że na tym odcinku łańcuszek morze być wyciągnięty,i dlatego tak się luzuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:52, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie o to chodzi. Jak dla mnie wygląda to na nie równomierne wyciągniecie łańcucha. Gdyby napinacz był walnięty to na całej długości tak by wisiał, a na filmiku widać że w jedynie w pewnych miejscach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 10:03, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
na wałki przy wciskaniu zaworów jest wymuszane napięcie spręzyn - wtedy naciąga łancuszek. jak zawory bedą w spoczynku - to łancuszek sie luzuje.
aczkolwiek te łancuszki są dosyc delikatne i warto je dosyc często zmieniać. nie wiem cyz w serwisówce była podawana długosc ogniw - mozna wtedy by precyzyjniej okreslic co i tak nie jest bardzo łatwe.
ja na wyczucie sprawdzam w takich moto - jak przy sciąganiu wałki same wyskakują to łancuszek juz jest luźny. na nowym zawsze trzeba sie nakombinowac żeby załozyc wałki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:05, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Wymień jak najszybciej napinacz rozrządu na tuningowy bo jeśli to co pokazałeś na filmie stanie się podczas jazdy w odpowiednim momencie to będziesz miał silnik do remontu. Te napinacze są "słabe", nie mają zapadek odpowiedzialnych za nie cofanie się napinacza i to w połączeniu z innymi czynnikami(słabe ciśnienie oleju w silniku, słaby olej, zły filtr oleju) powoduję chwilowe braki napięcia łąńcucha. Prawdopodobnie gdyby ten silnik nie miał widocznej na górze prowadnicy łańcucha już dawno rozrząd by się przestawił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Pią 14:35, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
rozebrałem wszystko i złożyłem jeszcze raz,napinacz dobrze działa ale znaki na wałkach delikatnie mi się nie zgrywają,łańcuch do wymiany
łańcuchy DID są coś warte jeszcze czy już się skończyły.
a napinacz kupię mechaniczny,miałem taki w poprzednim kTM i zadowolony byłem.Dzięki za wskazówki i wszelką pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mumek426 dnia Pią 15:52, 11 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|