|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HaardRock
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 15:55, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
yahoo napisał: | HaardRock napisał: | Wzrostem i wagą też nie grzeszę więc myślę że może spróbuje z mniejszą pojemnoscia 4t. |
A Ty czasem nie miałeś takiego 250F jak mój? Bo w takim razie wiesz czym to pachnie
I w ogóle jakbyście coś do Noteckiej jechali, to weź daj znać, może akurat będę mógł. Aby nie na szutry, tylko powalczyć coś trudnego
uszanowanko
y |
Miałem, miałem, ale jeszcze wtedy sie jeździło w kaloszach po polu za domem, nowsze sprzęty też zupełnie inaczej idą.
Mówiąc puszcza miałem na myśli tą co zaczyna się w okolicach Wronek/Sierakowa, do Noteckiej jeszcze nie zawitaliśmy
P.S. Ostatnio doszły mnie słuchy że w okolicach Pobiedzisk są takie tereny, że do Rumunii nie trzeba jechać. Bardziej podpytam i można sie kiedyś wybrać.
P.P.S Ta puszcza co zaczyna sie w okolicach Wronek/Sierakowa to jest puszcza notecka, mój błąd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HaardRock dnia Wto 18:12, 11 Paź 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:12, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
tia, tłok co 40h w enduraku to chyba tylko handlarze z allegro wymieniają (wiadomo-robią kapitalkę i sprzedają bo juz tacy są fajni i dobroduszni), a bak w godzinę to jak najbardziej prawda o ile pociśniesz przez ten czas na pełnym gwizdku po prostej i silnik sie nie rozleci
a tak na serio to weź jakiegokolwiek dwusuwa od kumpli i spróbuj poleciec spokojną dojazdówką z 10km, wyleczysz sie szybko
jeśli nie masz za wiele dojazdówek to możesz się zastanawiać o ile faktycznie chcesz się uczyc jazdy po jakichs torach enduro-cross, czy trasach cc, tylko miej swiadomosc ze w typowym endurzeniu po trudniejszych miejscach ten sprzęt będzie wymagał b. duzo od kierownika, podjazdy na pelnym gazie tam gdzie na 450 możesz sobie wachlowac manetką jak ci pasuje, nie trafisz odpowiedniego biegu to stoisz, cały czas musisz pomagac silnikowi sprzęgłem
i nie licz że lekkosc zrekompensuje w tym sprzęcie ciezką charakterystykę silnika, nawet na duzym 2T z niezłym dołem ktory ze wzgledu na modę jest bardzo popularny przecietny kierownik będzie jezdził gorzej (wolniej, słabiej na podjazdach) niż na podobnej klasy 4T
dobre jest na pewno to ze jak po takiej zaprawie przeskoczysz chocby i na 250-300 2T to odczujesz ogromną łatwosc i to co bylo trudne bedzie łatwe, także do nauki spoko, na "docelowy" moto do typowego endurzenia czy po trudnym terenieczy po płaskim pomyłka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Wto 16:15, 11 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmxre
Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Wto 17:23, 11 Paź 2016 Temat postu: ktm |
|
|
Ja od siebie powiem Ci tyle, że koledzy mają racje, mieszkam 100km od P-nia, u nas jest płasko najlepiej sprawdza się 4t, miałem 2t 250 do przelotów po lasach itp praktycznie nie nadaje się, za to jak wjeżdzałem w teren pokopalniany koło domu praktycznie to czuć było lekkość i poręczność, teraz mam 4t o wiele przyjemniej się poruszać, spalanie spooro mniejsze, w cięższym terenie na początku czuć było rożnice ale już się przyzwyczaiłem, 2t nadaje się jak ktoś ma ciężki teren pod domem i nie robi zbędnych przelotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paw680
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:18, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Sam przesiadłem się z 450 exc 4t na 200 exc 2t i szczerze przyznam, że nie zauważyłem znaczącą większego spalania w 2t. Z tym, że ja nie latam w ogóle przelotów - tylko hard enduro. Na podjazdy 200 jest znacznie lepsza od 4t. Nawet na stromych, długich podjazdach się nie poddaje.
3 pierwsze biegi są bardzo krótkie, dzięki temu na podjazdach łatwo można dobrać przełożenie odpowiednie do trudności terenu i nachylenia podjazdu. U nas w kamienistym terenie, najczęściej jadę na podjazdach na 2 biegu.
Ogromna zaleta w stosunku do 4t jest taka, że 2t enduro wbrew pozorom jedzie dołem bardzo dobrze. Nieraz gdy zdławiłem silnik na podjeździe, to silnik już "czterotaktował" ale nadal ciągnął, natomiast 4t w takiej sutuacjii kichnął i gasł. W kopnym terenie tam gdzie 4t się zakopuje, 2t nadal jedzie.
Różnica w masie pomiędzy 2t i 4t jest duża. Na niedużych kamieniach, przy większej prędkości dwusuw praktycznie cały czas jest w powietrzu, to 4t jedzie po ziemi jak czołg.
Do hard enduro, na podjazdy i technicznych przejazdów typu belki i kamienie ( coś w stylu toru enduro crossowego) uważam, że 2t jest o wiele lepsze. Przelotówek robimy niewiele to nie mam porównania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Wto 23:47, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
cos mi tu nie pasuje z tymi waszymi MTH, zdaje sie ze w tych starszych licznikach zasada nabijania była taka sama jak w tych dokupowanych, ze 6min pracy silnika to 0,1 mth- to jaki sens mowic ze tłok max co 40mth jesli moto nie było non stop krecone jedynie na wysokich obrotach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 5:59, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
nie ma zadnych mth
stare nowe trzeba liczyc na godziny pracy silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 7:11, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Albo przeliczać z paliwa - wtedy jeżeli moto jest kręcone to wiecej pali w jednostce czasu i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 7:20, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
HaardRock napisał: |
P.S. Ostatnio doszły mnie słuchy że w okolicach Pobiedzisk są takie tereny, że do Rumunii nie trzeba jechać. Bardziej podpytam i można sie kiedyś wybrać. |
Jeśli myślimy o tym samym, to do Rumunii, czy nawet polskich gór, tym pagórkom daleko, oj daleko (choć nie wiem, czy trafiłem akurat w TO miejsce, bo trochę nabłądziłem i naszukałem się). Ale polatać tak czy siak można. Na puszczę też się piszę. I kończę już z poznańskim offtopem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|