|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduross
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: psary
|
Wysłany: Pią 16:10, 26 Gru 2014 Temat postu: silnik exc 125 |
|
|
Witam panowie jako ze mam juz trochę kasy to kupuje części do kata i tu chcialbym się zapytać czym się różni wal korbowy exc od SX
Z jakim luzem kupić lozyska na caly silnik
Jakiej firmy uszczelki
Jakiej firmy uszczelniacze
Z gory dziękuje enduross
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 22:24, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Jakie łożyska masz na myśli? Każde łożysko ma mieć inny luz. Jeżeli mówisz o łożyskach na wale, to polecam oryginały. Koszt ok.300zł-taniej tylko dorobisz na zamówienie, ale ja takim nie ufam.
Co do uszczelek i uszczelniaczy to najlepiej oczywiscie oryginał-najgrubsze i najpewniejsze. Jeżeli tniesz koszty to polecam atheny, ale i tak poprawiaj silikonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:18, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Co do łożysk na wale to nie koniecznie jest tak jak mówisz, bo seryjnie są zakładane łożyska NTN, także jak pojedziesz do jakiejś hurtowni z łożyskami to kupisz takie same jak oryginały za połowę ceny (no tylko na pudełku nie będziesz miał napisu KTM).
Co do uszczelniaczy to po prostu spisz wymiary z serwisówki i poproś w takiej hurtowni o najlepsze jakie mają (lub są w stanie sprowadzić).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 23:19, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
tez bym proponował sprawdzić ceny oryginałów, zazwyczaj są to ceny rozsądne, a przy wiekszych zakupach dostajesz rabaciki, a silnik wtedy chodzi najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduross
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: psary
|
Wysłany: Sob 9:05, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie jeszcze jedno bo w serwisie zawolali mi za wal 2100
Co sądzi cię o wale z hot rods polecany do SX 125 z dodatkowymi wypelniaczami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 9:38, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
a musisz cały wał?
nie możesz samego korbowodu wymienić za 500zł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 12:04, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Łożyska można kupić w hutrowni, uszczelniacze również można w hurtowni tylko odpowiednio dobrać pod temperaturę. Do swojej 250 łożyska kupiłem za 250zł a 2komplety uszczelniaczy na caly silnik za 90zł. Uszczelniacze przejechały 4tys km bez wycieków a dodatkowy atut przy starszych sprzetach to dostałem pare uszczelniaczy np na kopke i dźwignie zmiany biegów o 0.5mm szersze przez co uszczelniacz chwyta w miejscu obok niż wyrobiony rowek po starych simeringach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduross
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: psary
|
Wysłany: Sob 23:50, 27 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Problem z tym ze wal mi ukrecilo przy samym magnecie
A kat znowu taki stary nie jest ma 13 lat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:04, 28 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
no to juz bardzo stary bo to praktycznie pierwsze lata produkcji ;D
co do wału, jezeli wał ma wypełnienia to znacyz że bedzie miał wieksze cisnienie pod tłokiem, i bedzie mocniej wrzucał mieszanke nad tłok. wiec jakas róznica w mocy moze byc odczuwalna, ale czy wymagana to tak średnio bym powiedział.
szukaj uzywanego wału, pewnie za grosze kupic z padnieta korba, korbe zmienisz i bedziesz miał pewne że to pojeździ
cały wał pewnie swoje kosztuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:29, 28 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
przy kupnie używanego wału dobrze obadaj gwinty bo często są zjechane
sprawdź też czy ktoś nie obkładał gwintu młotkiem w celu wyciągnięcia wału z karteru
jak gwinty, końcówki wału będą nie idealne to taki wał sobie odpuść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|