|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:54, 11 Mar 2012 Temat postu: składanie silnika ktm 4T |
|
|
jak składaliscie swoje silniki do ktmów 4T to smarowaliście uszczelke silikonem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:20, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie nie, zakładane uszczelki atheny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 23:35, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja składam na oryginałkach, no i kupiłem oryginalną na połówki też, 100 zł mnie kosztowała, i miała byc super i w ogóle. przy demontażu zauwazyłem że włąsnie miejsce filtrów oleju są dodatkowo posmarowane jakims silikonem. wiec spytałem w serwisie KTMa przy zakupie czy tą usczelke sie smaruje, gosc powiedział że nie, że to jakiejs nowszej generacji uszczelki i że sie nic nie smaruje, kartery mam idealne nie ma zadnych wżerów, dokręciłem jak serwis nakazuje + coś od siebie. i po odpaleniu zaczyna sie dość obficie pocic z okolic filterków oleju ;/ teraz wypadało by wszystko rozebrać i dać na silikon czy cos to miejsce..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:18, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
+ cos od siebie hehehe no wlasnie dlatego trzeba poprawiac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 13:01, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no chyba jak gwint jest brudny po starym kleju + rózne odkształcenia, to moment z jakim sie fabrycznie dokręca nie idzie do konca na dokręceniue śruby, tylko na opory związane np ze starym klejem. wiec dokręca sie z nieco wiekszym momentem niz serwisówka zaleca. wiec jeszcze bardziej kartery powinny byc ścisnięte i nie powinno ciec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:09, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
na polowki i pod cylindrem cienka warstwa szarego sylikonu nie zaszkodzi a unikniesz pozniej rozbierania 2 raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 13:55, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
mądry Polak po szkodzie niby nie zaszkodzi, dlatego pytałem w serwisie czy cokolwiek smarować czy nie. jak widac chyba to jest konieczne przynajmniej przy oryginalnych uszczelkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pon 14:53, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Z reguły uszczelek się nie smaruje pogniewasz przy skręcaniu silnika do kupy silikon wypycha uszczelki na zewnątrz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:37, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
przeciez przed składanie czysci sie otwory, gwinty i sruby z resztek starego kleju, resztek uszczelek, wszystkiego innego syfu i dokreca sie z takimi momentami jak podaje serwisówka. Ja tak robie i zadko sie zdarza zeby cokolwiek sie pocilo chyba ze mocno kartery czy dekle sparchane.
nigdy nie dawaj zadnego uszczelniacza miedzy kartery bo wtedy ciezko bedzie ustawic luz osiowy wału, pozatym uszczelka ma na sobie warstwe uszczelniacza.
jak wszystko bedzie czyste i składane bez syfu zadnym badziewiem sie nie smaruje tam gdzie nie trzeba tymbardziej jak napisales ze kartery masz idealne wiec cos skopales przy skrecaniu i pewnie zle oczysciłes.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Pon 20:52, 12 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 17:29, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie tez kartery były idealnie czyste.
nie mam za bardzo czasu teraz rozpoławiac silnik. gadałem z mechanikiem i polecił to czyms zakleic. ja na szybko przesmarowałem delikarnie masą uszczelniająca i sie poprawiło juz nie cieknie tak jak wczesniej. ale wolałbym żeby w ogóle nie ciekło. czym by to mozna zakleic ? klejów i lepideł jest pełno, zywica epoksydowa da rade ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|