|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam.poznań
Dołączył: 21 Sie 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 8:31, 21 Sie 2018 Temat postu: skrzynia biegów 450 exc |
|
|
Witam wszystkich, jestem tu nowy, na wstępie chciałem się przywitać!!! Właśnie kupiłem exc 450 model 2003-2007 mam pytanie odnośnie skrzyni biegów - strasznie trudno wbić neutral, zawsze wpada II lub do dołu wpada I ręką delikatnie jeszcze się udaje, ale w butach to a-wykonalne, czy to oznacza koniec skrzyni? przy zakupie nie zwróciłem na to uwagi, dopiero jak leciałem przez miasto i chciałem na światłach dać luz... a tu niespodzianka. Można coś zaradzić? spotkał się ktoś z takim problemem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:24, 21 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
normalne w ktm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 9:44, 21 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
no 'ten typ tak ma"
podobno są magicy którzy poprawiali fabrykę i skrzynia działała płynniej ale raczej trzeba się do tego przyzwyczaić.
w nowszych modelach wcale nie jest lepiej
w lesie najłatwiej znaleźć luz na końcu podjazdu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 13:39, 21 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
troche tak ma a troche ma znaczenie olej i stan sprzęgła, skrzyni zreszta też
to generalnei wyczynówka - w sporcie nie ma potrzeby wbijania luzu wiec jest to utrudnione do maksimum.
ale jak sprzegło ciągnie - czyli wlany " gęsty" olej albo przekładki są juz w kiepskim stanie to wtedy tez ciezej bedzie ten luz wbić. u mnie np na castrolu nie dało sie wbic w ogóle, na motulu nawettym 15w60 było lżej wbic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 8:34, 22 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Stary jak byś miał tak łatwo wyczuwalny luz w takim moto to ta maszyna by miała opinie jak Yamaha R6 do 2000 roku. Gdzie przez "ten luz" sypały się skrzynie a biegi wypadały jak mleczaki u dziecka
To przejście musi być jak najmniejsze. Nic tak nie daje skrzyni w palnik jak właśnie przejście z 1 biegu na 2 bieg.
Dla mnie osobiście skrzynie w katach oceniam bardzo dobrze.
Musisz do tego przywyknąć i tyle. W katach niestety nie ma zielonej lampki, która by Ci pokazała neutral
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam.poznań
Dołączył: 21 Sie 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:40, 22 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
dzięki za info, o tą lampkę też miałem zapytać, myślałem że gdzieś można to podłączyć, ale chyba producent nie przewidział... kurcze szkoda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:47, 22 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
to wyczynówka zaden zawodnik sie nie zastanawiałby nad lampką - a tylko niepotrzebnie zwiekszyło by to skomplikowanie i wage
moze bardziej wolałbyś ktma LC4 a nie EXC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crocop82
Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:03, 23 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
hihihi....żeby odszukać w moim KTM tzw. luz to chyba muszę być po godzinnej lekcji Jogi tak poważnie to normalka tak jak to w życiu trzeba sobie pomóc nieraz ręką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam.poznań
Dołączył: 21 Sie 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:04, 23 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
ale lc4 waży tyle ile moje ducati, to bez sensu, chce coś lekkiego, motor zabieram na wakacje kamperem, już to ducati 178kg mocno dociąża, ledwo się mieszczę w 3,5tony a exc w teori wazy ponad 50kg mniej, jeszcze go nie ważyłem (ale to dokładnie sprawdzę), póki co, rozebrałem go co do jednej śrubki, muszę go zrobić pod siebie, żeby mi pasował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|