|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 21:29, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Znam go, nie raz mi robił. Ale ze jest mechanikiem ktma??? no nie mogę, chyba kolejny utwór z jego tomiku bajek on ci tak powiedział?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:37, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
ja bym obstawiał tak
albo masz źle ustawiony pływak, i mase paliwa ci wyrzuca, przechyl moto, na bok, i zobacz kiedy zacznie paliwo uciekac, jak lekki odchył i cieknie to masz przycyzne. pewnie mozna o jakies 30stopni od pionu odchylic i nic nie powinno ciec. czyli troche mocniej niz na normalnej stopce bocznej
opcja 2) węzyk od baku do kranika oryginalny ? tez kiedys miałem taka sytuacje, jade moto w teren a tu nagle buuu i nie ma jazdy. mysle wtf paliwa sporo było, zrobiłe mkilometr i susza praktycznie. patrze wszystko jak trzeba, i troche pchałem, troche podjechałem bo odkręcałem kranik zeby do komory tylko dostał paliwa. i co sie okazało w domu - jak silnik pracował to akurat ciepło tak leciało że nie oryginalny przewód robił sie miekki i przepuszczał paliwo, nic nie bardzo było czuc bo lato i plus 30 stopni to momentalnie parowało, wiec też nie bardzo było widac ;d
opcja 3- jak opcje wyzej nie wchodzą w gre to rozbierz gaźnik zobacz jakie masz dysze, jak posuatwiany gaźnik itp itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek45
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 6:35, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
nie mówił mi tak ale wiem że zna się na rzeczy bo nieraz mi robił Henio dzięki spróbuje to co mówisz i zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek45
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 16:04, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
wszystko jest niby dobrze to co mówiłeś i tak myślę może jak bym opuścił iglice o jeden ząbek bo jest na drugim, nie wiem czy napisałem ale silnik jest po remoncie (nowa tuleja i tłok) i od remontu nic przy gaźniku nie robiłem, a wcześniej spalanie było normalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drapi23
Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Wto 18:32, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a patrzyłeś czy masz odbra membranę ?? bo jak będzie zużyta bedzi to miało wpływ na spalanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|