Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sprzegło
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:44, 12 Cze 2012    Temat postu: sprzegło

panowie trafia mnie już moja pompa
chodzi klamka strasznie cięzko u kuzyna w 2002 exc 400 o niebo lepiej
ja mam tłoczek 10.5 a on 9.5
a np w 2008 kacie exc 250 macałem klamke to w ogóle jak masło
odpowietrzanie nic nie daje wszystko sprawne
tak to ma chodzić z tym tłoczkiem czy cos nie tak wkońcu hydraulika więc powinno byc masełko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:03, 12 Cze 2012    Temat postu:

rozbierałes pompe ? czysciłes cos ? mi to duzo pomogło jak rozebrałem wszystko w drobny mak ( i pompe i wysprzęglik ) syfu było co nie miara. potem poskładałem i poprawa była od razu. jeszcze obczaj w jakim stanie jest ten "wałek" w pompie na którym są uszczelniacze. bardzo wytarty bedzie zwiekszał tarcie. ja juz u siebie to zmieniałem co prawda na uzywke ale tez poprawiło sie. choc mam wsadzoną dłuzszą spręzyne i klamka chodzi nieco ciezej, choc przez to wygodniej sie dozuje sprzęgło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:42, 14 Cze 2012    Temat postu:

ak rozbierałem wszystko w drobny mak i czyściłem
wałek hmm był raczej w porządku


ktos ma podobny rocznik?napiszcie jak wam to śmiga?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 17:44, 14 Cze 2012    Temat postu:

jak góra ok to zostaje jeszcze dół, sprawdx wysprzęglik, sprzęgło musi chodzić leciutko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:08, 14 Cze 2012    Temat postu:

tak jak pisze cąłosc była w maku i dalej tak jest Evil or Very Mad pomysły?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Czw 18:08, 14 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:19, 14 Cze 2012    Temat postu:

tak jak pisałem masz cos przytarte albo wałek albo wysprzeglik nie ma raczej innej opcji ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:32, 14 Cze 2012    Temat postu:

jakie objawy na wałku a na wysprzęgliku?znaczy który element

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:36, 14 Cze 2012    Temat postu:

moze oryginalnie powinno tam byc 9,5mm i jak masz 10,5 to bedzie ciezko proacowalo, moze ktos jakis patent w sprzegle zastosowal( mocniejsze sprezyny, podkładki itp...)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:24, 14 Cze 2012    Temat postu:

U mnie też chodzi ciężko a na dodatek ostatnio zaczęło ciągnąć przy wcisnietej klamce.
Zaczne od wymiany oleju i odpowietrzenia.
Jeśli to nie pomoże to trzeba będzie to rozebrać. Czyli jeśli chodzi o pompke to ściągam klamke, wyciągam tłoczek, sprawdzam o-ringi ewentualnie jakieś wytarcia i to by było na tyle? Czy jest tam jeszcze cos do sprawdzenia?
A co z wysprzeglnikiem? Rozebralem go ostatnio bo cos sie z niego slimaczylo. Jest tam w deklu jakaś uszczelka, seger i maly srucik na środku. Z drugiej strony jest wspomniany waleczek który chodzi płynnie i lekko.
Ta uszczelke dostane w normalnym sklepie czy jest to jakiś wynalazek?
Jeśli chodzi o czyszczenie to wyciągam seger, tłoczek i to by było na tyle?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:50, 15 Cze 2012    Temat postu:

w pompie wyciagasz segera i wychodzi cały wałek ze spręzynka. na wałku nie powinno byc przytarć. w pompie sciagasz seger i wychodzi ten cały krązek z uszczelniaczem, pod nim masz tylko spręzynke. banalnie proste. wszystko warto przeczyscic, ja w pompie miałem wszystko pokryte warstwą szlamu. wiec warto to wyczyscic zawsze nie tylko wtedy kiedy juz jest cos źle. co do uszczelki - ja na swojej juz rozbierałem z 10 razy i nic nie cieknie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:19, 15 Cze 2012    Temat postu:

rozbieralem wysprzeglnik bo wlasnie sie cos z niego slimaczylo i chcialem zobaczyc co tam w srodku jest. Takze obstawiam ze za szczelnosc odpowiada tylko ta okragla uszczelka, bo zabardzo nie ma co innego Wink

a olej mialem juz niezbyt ciekawy w zbiorniczu wiec przeczyscic wszystko nie zaszkodzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:58, 15 Cze 2012    Temat postu:

ja przeczyściłem i to samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:39, 15 Cze 2012    Temat postu:

no i znalazem przyczyne wycieku i ciagnacego sprzegla
zerwany gwint odpowietrznika wysprzeglika Confused
nie mam pojecia jak to sie stalo skoro nic tam nie dlubalem

chyba trzeba bedzie sprobowac to przegwintowac, jak nie wyjdzie to wysprzeglik i tak pojdzie do kosza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:00, 15 Cze 2012    Temat postu:

pokaż jakies foto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:02, 18 Cze 2012    Temat postu:

moze ktos mi wytlumaczyc jaka jest roznica w dzialaniu tych dwoch wysprzeglikow?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

i czy ten bez odpowietrznika pasuje do rfs'a

barek253 nie to zeby mi sie nie chcialo roic zdjecia, ale poprostu gwint jest zerwany w wysprzegliku, przez to odpowietrznika nie mozna bylo dobrze dokrecic i puszaczal olej = zapowietrzony uklad, i ciagniecie na wcisniejtej klamce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin