|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:44, 12 Cze 2012 Temat postu: sprzegło |
|
|
panowie trafia mnie już moja pompa
chodzi klamka strasznie cięzko u kuzyna w 2002 exc 400 o niebo lepiej
ja mam tłoczek 10.5 a on 9.5
a np w 2008 kacie exc 250 macałem klamke to w ogóle jak masło
odpowietrzanie nic nie daje wszystko sprawne
tak to ma chodzić z tym tłoczkiem czy cos nie tak wkońcu hydraulika więc powinno byc masełko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:03, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
rozbierałes pompe ? czysciłes cos ? mi to duzo pomogło jak rozebrałem wszystko w drobny mak ( i pompe i wysprzęglik ) syfu było co nie miara. potem poskładałem i poprawa była od razu. jeszcze obczaj w jakim stanie jest ten "wałek" w pompie na którym są uszczelniacze. bardzo wytarty bedzie zwiekszał tarcie. ja juz u siebie to zmieniałem co prawda na uzywke ale tez poprawiło sie. choc mam wsadzoną dłuzszą spręzyne i klamka chodzi nieco ciezej, choc przez to wygodniej sie dozuje sprzęgło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:42, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ak rozbierałem wszystko w drobny mak i czyściłem
wałek hmm był raczej w porządku
ktos ma podobny rocznik?napiszcie jak wam to śmiga?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 17:44, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jak góra ok to zostaje jeszcze dół, sprawdx wysprzęglik, sprzęgło musi chodzić leciutko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:08, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak jak pisze cąłosc była w maku i dalej tak jest pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Czw 18:08, 14 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:19, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak jak pisałem masz cos przytarte albo wałek albo wysprzeglik nie ma raczej innej opcji ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:32, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jakie objawy na wałku a na wysprzęgliku?znaczy który element
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:36, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
moze oryginalnie powinno tam byc 9,5mm i jak masz 10,5 to bedzie ciezko proacowalo, moze ktos jakis patent w sprzegle zastosowal( mocniejsze sprezyny, podkładki itp...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:24, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie też chodzi ciężko a na dodatek ostatnio zaczęło ciągnąć przy wcisnietej klamce.
Zaczne od wymiany oleju i odpowietrzenia.
Jeśli to nie pomoże to trzeba będzie to rozebrać. Czyli jeśli chodzi o pompke to ściągam klamke, wyciągam tłoczek, sprawdzam o-ringi ewentualnie jakieś wytarcia i to by było na tyle? Czy jest tam jeszcze cos do sprawdzenia?
A co z wysprzeglnikiem? Rozebralem go ostatnio bo cos sie z niego slimaczylo. Jest tam w deklu jakaś uszczelka, seger i maly srucik na środku. Z drugiej strony jest wspomniany waleczek który chodzi płynnie i lekko.
Ta uszczelke dostane w normalnym sklepie czy jest to jakiś wynalazek?
Jeśli chodzi o czyszczenie to wyciągam seger, tłoczek i to by było na tyle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:50, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
w pompie wyciagasz segera i wychodzi cały wałek ze spręzynka. na wałku nie powinno byc przytarć. w pompie sciagasz seger i wychodzi ten cały krązek z uszczelniaczem, pod nim masz tylko spręzynke. banalnie proste. wszystko warto przeczyscic, ja w pompie miałem wszystko pokryte warstwą szlamu. wiec warto to wyczyscic zawsze nie tylko wtedy kiedy juz jest cos źle. co do uszczelki - ja na swojej juz rozbierałem z 10 razy i nic nie cieknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:19, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
rozbieralem wysprzeglnik bo wlasnie sie cos z niego slimaczylo i chcialem zobaczyc co tam w srodku jest. Takze obstawiam ze za szczelnosc odpowiada tylko ta okragla uszczelka, bo zabardzo nie ma co innego
a olej mialem juz niezbyt ciekawy w zbiorniczu wiec przeczyscic wszystko nie zaszkodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:58, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ja przeczyściłem i to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:39, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no i znalazem przyczyne wycieku i ciagnacego sprzegla
zerwany gwint odpowietrznika wysprzeglika
nie mam pojecia jak to sie stalo skoro nic tam nie dlubalem
chyba trzeba bedzie sprobowac to przegwintowac, jak nie wyjdzie to wysprzeglik i tak pojdzie do kosza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:00, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
pokaż jakies foto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:02, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
moze ktos mi wytlumaczyc jaka jest roznica w dzialaniu tych dwoch wysprzeglikow?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i czy ten bez odpowietrznika pasuje do rfs'a
barek253 nie to zeby mi sie nie chcialo roic zdjecia, ale poprostu gwint jest zerwany w wysprzegliku, przez to odpowietrznika nie mozna bylo dobrze dokrecic i puszaczal olej = zapowietrzony uklad, i ciagniecie na wcisniejtej klamce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|