Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprzęgło ktm 2005 Rfs

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek




Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:02, 05 Mar 2016    Temat postu: Sprzęgło ktm 2005 Rfs

Witam.
Mam spory problem ze Sprzęgłem. Mianowicie ciekła mi klamka przy wysprzegliku na górze więc założyłem takie dwa cieniutkie okrągłe oringi (dobrałem w sklepie żeby weszy pod te orginalne) na te dwa co sa tłoczku i super załatwiło sprawę nie cieknie ALE gdy odpowietrzylem sprzęgło złożyłem wszystko to po przejechaniu 500 metrow klamka robi sie miekka i sprzęgło ledwo co łapie na samym końcu. Praktycznie go nie ma. Odpowietrze na nowo super chodzi klamka elegancko twarda odpale moto pochodzi chwilę na biegu nacisne kilka razy klamke przyjadę 500 metrow brak sprzęgła. Odpowietrze jest idealnie. Bo gdy moto stoi klamka twarda git. Nawet robiłem to nie raz w życiu i jest to prawidłowo zrobione. Nie ma żadnego wycieku zewnętrznego. Myślę ze moze to być oring na dole w Wysprzegliku i olej ucieka do silnika?? Czy moze na tłoczku przy klamce musi być tylko po jednym oringu bo one sa specyficzne nie zwykłe takie okrągłe ktore ja założyłem. Te orginalne sami wiecie jak wyglądają. Ale to chyba nic do tego nie ma. Dzięki z góry. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marek dnia Sob 21:03, 05 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:07, 05 Mar 2016    Temat postu:

wyjmij wysprzęglik, złap go w imadło w pozycji pracy mniej wiecej i podpompuj klamką aż sie zrobi twarda i lekko wcisnij - od razu wytrzj olej z wysprzęglika i zobacz czy nie ucieka nic

2 sprawa tłoczek w wysprzęgliku lekko w miare pracuje ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek




Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:47, 05 Mar 2016    Temat postu:

Wyjałem cały dolni wysprzeglik rozebralem. I w poniedziałek kupie oring na dolni wysprzeglik i złożę. Więc też wyeliminuje tam przeciek. Więc więcej chyba w układzie nie ma możliwości? Tłoczek na górze ładnie płynnie chodzi. Czyli te dodatkowe oringi nic nie zmieniają. Jakieś jeszcze pomysły bo cały dzień na to straciłem i niedziela w domu... A nie na moto Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 22:14, 05 Mar 2016    Temat postu:

Niekoniecznie wymiana, a nawet wsadzenie grubszego oringu wyeliminuje wycieku.
Sprawdź powierzchnię, na której pracuje oring czy nie ma tam przetarć, rys itp.
Oczywiście warto to zrobić.
W schematach na np. [link widoczny dla zalogowanych] masz wymiary standardowego i nadwymiarowego oringu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 22:15, 05 Mar 2016    Temat postu:

zrób tak jak mówiłem - i dalej sie pomysli

zobacz jeszcze czy nie masz plastikowego/metalowego krycia na łozysku pod wysprzęglikiem ( czyh widac kulki i koszyczek łozyska tylko)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek




Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:15, 05 Mar 2016    Temat postu:

Widać całe łożysko. Powinno coś tam być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 1:01, 06 Mar 2016    Temat postu:

Jak byś chciał na szybko zrobić(awaryjnie co by w niedziele polatać)
Nawiń nieco nitki pod o-ring powinno pomóc niedziele powinieneś polatać,jak kupisz części to zrobisz porządek Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Nie 1:02, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek




Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 2:06, 06 Mar 2016    Temat postu:

Nie lubie tak sie pieprzyc. Chce zrobić raz a porządnie Evil or Very Mad wymienie orniga dam znać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:09, 06 Mar 2016    Temat postu:

Witam panowie ( mam ten sam problem )podepnę się pod temat... pacjent beta 525 2007 rok. problem ze sprzęgłem, a dokładnie wyprzęgnikiem. Ta powłoka w środku jest wytarta papierkiem ściernym na całym obwodzie.. kiedy wciskam te tulejke z oringiem w środkou wyprzęglika to płyn uchodzi bokiem i ze tak powiem wogóle nie uszczelnia czy ma to być wszystko szczelne? bo u mnie wylewa się i pewnie przez to. Powierzchnia ma rysy i jest mocno przytarta i tu moje pytanie czy jest na to jakiś sposób czy czeka mnie wymiana na nowy? Koszt nowego jest bardzo duży jak za taką małą część. Czy do bety podjedzie jakiś inny uzywany wysprzęglik?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 19:14, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 1:57, 07 Mar 2016    Temat postu:

Szukałeś jakiegoś patentu na szybką naprawę aby w niedzielę polatać to Ci napisałem.A jak jest porysowany w środku to wiadomo co zrobić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek




Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:26, 07 Mar 2016    Temat postu:

Witam Very Happy sprzęgło wróciło po założeniu tłoczka bez dodatkowych oringow. Jednak org oringi sa specyficzne nie mogą być tam dodatkowe tz nie mogą być na syto. Dzięki za podpowiedzi. A przy okazji zmieniłem orging w wysprzegliku na dole Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin