|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 12:07, 28 Lis 2013 Temat postu: Sprzęgło magury zapowietrza się |
|
|
Zauważyłem dziwną rzecz, po rozłożeniu wyczyszczeniu i złożeniu pompy sprzęgła delikatnie się zapowietrza. Przy każdym naciśnięciu klamki pojawia się bąbelek w zbiorniczku wyrównawczym, tak samo jak tłoczek wciskam, to w zbiorniczku pojawiają się bąbelki. Chyba gdzieś łapie fałszywe powietrze, ale płyn nie wycieka. Którędy może je łykać, wydaje mi się, że w pompie jest problem. Sprzęgło działa nomalnie.
Dodatkowo pojawił się dziwny stukot, jakby rozrządu (w exc 200:) Zastanawiam się czy czegoś nie zrąbałem przy składaniu zaworu wydechowego, bo zmieniałem flansze. Oczywiście złożyłem na znaki, tylko zastanawiam się czy coś mogło pójść nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:16, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie pompa robi to samo pomimo zaaplikowania zestawu naprawczego. Na razie sprzęgło działa więc to olewam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Czw 12:36, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
pewnie przewód do wymiany...najczęściej rozszczelnia się przy wysprzęgliku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:10, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie robi to samo i wszystko działa prawidłowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Czw 13:50, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A prawidłowo odpowietrzacie układ?
Oring na tłoczku wysprzęglika macie w dobrym stanie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Czw 13:54, 28 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 14:00, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
No to dzięki za odpowiedzi. W takim razie na razie to zostawiam. Układ odpowietrzony w tą i z powrotem po kilka razy, więc raczej nie tędy droga. Przy remoncie silnika wymienię o-ring (jaki jest jego wymiar, ktoś wie?)
Bardziej niepokoi mnie to terkotanie, wieczorem jeszcze raz sprawdzę, czy czegoś nie pomyliłem przy montażu membrany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Czw 14:12, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
W husabergu z 2004r.
O-RING 29,10X1,60 NBR 70
Jakbyś potrzebował, to mam oba oringi, tłoczek + uszczelniający wysprzęglik, kupiłem po dwie sztuki jak u siebie wymieniałem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Czw 14:16, 28 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|