|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:18, 11 Cze 2012 Temat postu: śruba powietrza |
|
|
naczytałem w serwisówkach że powinienem ja miec wykręconą ok.1.5obr lub 2 lub 2.5 obr
a u mnie jest iglica na srodku śrubka powietrza wykręcona tylko jeden obrót
swieca jasna cegła ale motor z dołu czasami sie potrafi lekko nie zebrać i przymulic
i moje pytanie czy można jeszcze wkręcić śrubke powietrza i to juz bedzie nie cąły obrót
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 14:42, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
naczytałeś się o ustawieniach na jakich motor wyjeżdża z fabryki, co nie zawsze jest adekwatne to faktycznej potrzebnej mieszanki jaką musi mieć moto. Na forum jest opisane jak powinno regulować sie poprawnie gaźnik etc. Te ustawienia służą jako punkt odniesienia a do ideału często im dużo brakuje.
p.s także bez modelu moto nikt Ci dużo nie pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:47, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wiem jak sie reguluje gaźnik
i wiem że to sa ustawienie fabryczne ale np kiedys na forum czytałem wykrec 2 i poł obrotu i od tego lekka regulacja
dla tego pytam czy np to poł obrotu jakby było odpowiednie może byc czy jakos to szkodzi itp
dysze standard
motor w podpisie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 15:17, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
kazde moto inaczej bedzie reagowało. wykręc o 1 obrót i od tego ustawiaj co jakies pół obrotu. az bedzie idealnie. przymulanie po dodaniu gazem moze tez wynikac np ze xle ustawionego poziomu paliwa na pływaku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:53, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
mam wykręcone dokładnie jeden obrót i muł jest minimalny od zera ale tylko jak go przymule wcześniej i zastanawiam sie czy moge jeszcze ciut zmniejszyc czy to nie zaszkodzi itp
a o poł obrotu jak mu zwiększe to nie ma szans bd sie dławił mulił z dołu a jak zmniejszze poł to juz przedobrze
świeca jest jasna cegła więc by wynikało że jeszcze za dużo powietrza dla tego pytam bo ten 1 obr mnie dziwi że tak mało a niektórzy np po 2 maja i śmiga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:16, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
to podkręc i pół obrotu jak jest lepiej znacyz ze tak ma byc. po kilku km zobacz kolor swiecy :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:54, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wszystko ok
ale ciekawi mnie czemu tylko tyle potrzebuje wykręcenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 12:06, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
bo masz takie moto, mieszkasz w takim terenie itp itd. jak bys pojechał w góry to musiał bys jeszcze podkręcic. liczy sie jeszcze to jakie masz dysze, nawet rozmiar fabryczny z czasem sie rozkalibrowuje stad róznice. nastepne róznice to np nieszczelnosci na przepustnicy, itp itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|