Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stało sie najgorsze...
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztof_eM




Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:29, 08 Mar 2017    Temat postu:

bully napisał:
Normalne, jeszcze nie widziałem tej śruby w idealnym stanie do odkręcenia. przewaznie dospawuje coś do niej.

U mnie bez problemu się wykręca i wkręca Very Happy Podjedz do ogarnietego spawacza oni potrafią czasem zdziałać cuda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yahoo




Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PO

PostWysłany: Czw 9:53, 09 Mar 2017    Temat postu:

krzysztof_eM napisał:
bully napisał:
Normalne, jeszcze nie widziałem tej śruby w idealnym stanie do odkręcenia. przewaznie dospawuje coś do niej.

U mnie bez problemu się wykręca i wkręca Very Happy Podjedz do ogarnietego spawacza oni potrafią czasem zdziałać cuda.


Ja to zawsze dokręcam dynamometrycznym na serwisówkę, a i tak przy odkręcaniu (co 10 godzin) muszę mocniej pociągnąć. No ma ta śruba tendencje do zapiekania się.

A co do spawania. ja bym to rozebrał. Przez ten kanał z filtrem idzie olej pod ciśnieniem, nie masz i nie będziesz miał pewności, że nie masz pęknięcia również w środku. A jak masz, to możesz narobić szkód, kiedy np ciśnienie będzie szło się paść przez pęknięcie.

pozdrówki
yahoo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:31, 09 Mar 2017    Temat postu:

ja zawsze do tej śruby lekko wbiłem torxa taki na miarę potm go spawałem do tej śruby no i pneumatem 2 strzały i puszczało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:02, 12 Mar 2017    Temat postu:

Wiec, zrobiłem to lub nie. czas pokazę swoje czy to bd działalo. Silnik po wyciagnieciu zaraz zapakowałem go na frezarke


Zaczałem frezować, poźniej wiercic a na końcu wziałem młotek i płaski śrubokret i wybijałem resztki śruby.Odłamało mi kawałek kartera (tyle ile bylo pekniete) ale to było nie uniknione. Troche poniszczył sie gwint ale przejechałem gwintownikami i porprawiłem. Moje założenie wyglada tak. Karter już był wcześniej lekko pekniety ale od środka bo aluminum miało inny kolor porownujac no całego uszczerbku. Śruba była popekana w kilku miejscach i pekniecia zahaczały o gwint dlatego nie chciało to wyjść. Ktoś to zakrecił na amen i zostawił.



Na przyszłość nie polecam wykretaków na kartery itp. Lepiej już to rozwiercic/rozferzować i lekko uszkodzić gwint który zawsze może poprawić niż miec pekniety karter....tak chciałem zaoszczędzic na czasie.



Niektórzy powiedzą ze to nie bd działalo, ale wiadomo, nie mam czasu rozkrecić silnika na czesci pierwsze a nikomu w obrebie 100km nie moge go porzucic. Jak to co zaobaczycie nie bd działalo to zostanie mi rozbieranie, jakoś w kilka tygodni go może rozbiore... Naderwany kawałek został zalany i zaspawany. Kwestia jeszcze poprawenia frezem paru rzeczy i obszlifowania napawu. Skrece to nie na kleju ale na sylikonie który po podgrzaniu palnikiem puszcza i dam ciaśniejszy oring na śrube. Myśle, że to bedzie trzymało..

[/list]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nabru121 dnia Nie 14:05, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 15:15, 12 Mar 2017    Temat postu:

spoko, będzie dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 20:11, 13 Mar 2017    Temat postu:

Bez problemu dało się pospawać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:22, 13 Mar 2017    Temat postu:

Fourier napisał:
Bez problemu dało się pospawać?

Dałem do fachowca który spawa od dobrych kilkudziecięciu lat i aluminum nie jest mu straszne. Zobaczył to i mowi ze zrobi ale broń Boże tam olej nie moze sie dostać przez kilka dni zeby spawy dobrze złapały. Zrobił to w godzinę, nie wiem w jak ale robił duzo dla mnie i wiem ze nie robi na 'sztuke' . Nie ruszam go do weekendu. Pózniej bede działał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin