|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:46, 30 Cze 2016 Temat postu: Stojka na motorze |
|
|
Ktos trenuje stójkę na motorze?, jakieś wskazówki jak utrzymać równowagę.,.ciezar ciała bardziej rozłożyć na kierownicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 21:02, 30 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
stójkę nie ale ja na każdym wyjeździe zawsze na rozgrzewkę czy koniec trenuję jak najwolniejszą jazdę: czyli dużo balansu i pracy gazem i sprzęgłem, mocno przydaje się w strumykach później.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 23:08, 30 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
kup sobie trialówke i samo wychodzi ;D
dam tylko kilka rad -
1) zacznij cwiczyc na obnizonym cisnieniu w oponach - to nie do konca oszukiwanie, po prostu łatwiej wyczuc balans, i wypracować sobie odpowiednie "nawyki" i prace ciała
2) potrenuj na odpalonym silniku, najlepiej dojazd, hamowanie, stójka ile dasz rade najlepiej w wytyczonym przez siebie miejscu, i ruszenie dalej do przodu ( miejsce to cokolwiek, liść, kamyk, cien... dobrze sie uczyć tak żeby stójka sie potem przydała realnie w terenie, a tam nie zatrzymujesz sie gdzie chcesz tylko gdzie musisz żeby zrobic cos dalej. )
3) pocwicz też dojeżdzając np do kamienia większego ( wielkosci np kostki brukowej spoko wystarczy ) albo korzenia jakiegos, i zablokuj sie przednim kołem - też jest łatwiej ogarnąc balans
4) próbuj cwiczyć na prostej kierownicy, a ewentualne korekty próbuj robic kręcąc kierownica - nie od razu ciałem. pro riderzy, niwelują balans skręcając kierownice lewo prawo w niewielkim zakresie a sami są jak zamurowani ;P a jak sie zaczyna to na motocyklu bardziej to wygląda jak tanczenie
5) nogi na podnózkach trzymaj szeroko ( kilka cm od ramy ) nogi lekko ugięte i kolana szeroko - masz wtedy lepsza reakcje na docisk na podnózek.
i dobre cwiczenie bardziej praktyczne ( bo realnie stójka 10 minutowa do niczego nie jest potrzebna)
to ułozyc sobie cokolwiek, sznurka, patyków tak co 10-15 metrów, kilka takich "punktów". że własnie do nich dojeżdzasz, robisz stójke, moze byc na czas np 15 sekund, i dalej do nastepnego punktu.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:43, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
W przyszłym roku pewno kupie jakiegoś triala, na razie potrenuje na 450exc., Dzięki za cenne rady .,,to jadę coś potrenować,.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|