|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:35, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Zęby na kołach oglądałeś a co z bocznymi kłami?
Jak wygląda mechanizm zmiany biegów, wybierak?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Wto 21:39, 06 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaacaman
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:43, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
wszystko było oglądane i wyglądało ok... dzisiaj przyjechał do mnie gość, który mi to składał i mówi, że tryby itd oglądał i wyglądało wszystko ok, a wyczuliłem go na to bo wcześniej przeczytałem to co pisaliście. wybierak jeśli chodzi o o co jest pod prawym deklem to właśnie zrobiłem fotki i prześlę je takiemu gościowi z serwisu kat serwis z dąbrowy górniczej, on się udziela na forum motox, niektórzy pewnie kojarzą. Ja się zgrają to tu wrzuce. Macie fotki otwartego prawego kartera żeby było widać te mechanizm blokujący bieg ze sprężynką? Niby tam wszystko ok, ale na ramieniu tego mechanizmu jest takie nacięcie jakby tam miała siedzieć ta sprężynka, a jest z drugiej strony, chciałbym to spawdzić.
Ostatnia rzecz, która wydaje mi się ważna to fakt, że kiedy moto stoi, zgaszone, wbijam luz, przepchne go czasasmi 5m, czasami 20cm i zapina się bieg... to mi trochę dyskwalifikuje tryby, a ten objaw był już przed rozebraniem silnika... macie jakiś pomysł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:54, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Z twojego opisu wynika że problem leży w mechanizmie zmiany biegów począwszy od "ramienia" które opisujesz aż do programatora(wybieraka). Problem w tym że programatora nie obejrzysz beż rozebrania silnika. Pokaż te foty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaacaman
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:20, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:46, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Takie dwie moje sugestie, odkręć nóżkę zmiany biegów i wyciągnij cały wałek, sprawdź czy między wałkiem a karterem jest podkładka. Druga sprawa, jak wyciagniesz wałek to trzeba skontrolować sprężynę i stan zębów na końcu ramienia, na niektórych fotach wydeję mi się że ramię nie jest do końca wysunięte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaacaman
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:49, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Mógłbyś napisać trochę bardziej szczegółowo, bo nie bardzo wiem jak się za to zabrać? Silnik jest w ramie, da się to zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:01, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nie pamiętam dokładnie ale na 99% trzeba ściągnąć całe sprzęgło żeby ten wałek wyszedł. Następnie odkręcasz nóżkę zmiany biegów(po lewej stronie, ta którą zmieniasz biegi) i wyciągasz cały wałek na prawą stronę( tam gdzie sprzęgło). Z prawej strony między tym wałkiem a karterem ma być podkładka. Następnie trzeba zdiagnozować stan ramienia(sprężyna, kły itd.) Pamiętaj że żeby wyciągnąć wałek musisz najpierw ścisnąć sprężyne, aby przesuwka wyszła z programatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaacaman
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:19, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
całe sprzęgło tj. to co pod prawym deklem, tarcze? będę potrzebował do tego pneumata?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaacaman dnia Śro 21:19, 07 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:25, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie masz przyrządu do blokowania kosza podczas odkręcania głównej nakrętki to tak, potrzebujesz klucz pneumatyczny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Śro 21:26, 07 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaacaman
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:33, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
dzięki wielkie, jutro postaram się tym zająć, ale ten pneumat będzie utrudnieniem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaacaman
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:19, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
rozebrałem silnik drugi raz i tryby są zajechane jak śmieciarza koń... nie wiem jak one były oglądane, ale generalnie moim zdaniem są na śmietnik, wrzucę później fotki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|