|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomas010101
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Śro 13:31, 01 Maj 2019 Temat postu: Szarpiacy 3 bieg |
|
|
Witam, wczoraj na powrocie z upalania kat zaczął szarpac na 3 biegu, wczesniej nie bylo zadnych oznak. Przy powolnym dodawaniu gazu jest spoko ale jak mocno odkrece to szarpie. Pewnie to nie pierwszy przypadek takze chcial bym znac wasza opinie i za wczasu ogarnac czesci zeby to szybko ogarnac po rozpolowieniu silnika. Aha mozna jeszcze polatac nie kręcąc mocno na 3 biegu zeby nie szarpalo ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:03, 01 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
pewnie konczą sie kły albo wodziki ewentualnie programator
róznie bywa - czasem potrafi to dojeździc az całkiem ebdzie tragedia a czasem potrafi cos wyskoczyc i sie rozwalić - wiec troche ryzyko jest podwyższone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Czw 7:17, 02 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | pewnie konczą sie kły albo wodziki ewentualnie programator
róznie bywa - czasem potrafi to dojeździc az całkiem ebdzie tragedia a czasem potrafi cos wyskoczyc i sie rozwalić - wiec troche ryzyko jest podwyższone |
prawda - ja bym nie czekał tylko rozbierał skrzynie - samo sie nie naprawi a będzie coraz gorzej.
po Twoim opisie ja bym obstawiał kły pomiędzy zębami które straciły kąt natarcia i pod dużym obciążeniem koła się rozsprzeglają. niestety to powoduje ze gną/wycierają sie wodziki i wyrabia programator
kupiłem kiedys taki motor, gdzie właśnie był problem ze skrzynią. poprzedni właściciel nie wiedział ze podczas wymiany czyści się też metalowe sitka na ssaniu pompy oleju, pojezdził tak dwie wymiany oleju, ze skrzyni sypały sie opiłki i w konsekwencji przytrały się wałki rozrządu bo sitko sie przytkało opiłkami. do wymiany była cała głowica
także nie ma co sie zastanawiać tylko robić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Czw 7:24, 02 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|