|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:42, 17 Lip 2015 Temat postu: Tarcze sprzęgłowe |
|
|
Jakie polecacie tarcze sprzęgłowe do exc 250 2013r z sprzęgłem DDS? Motocykl używany w ciężkim terenie, bardzo często używam sprzęgła (ślizganie, strzały itp.). Zależy mi na wytrzymałych tarczach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 6:43, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Oryginał najdłużej żyje. Ale swoje kosztuje. Pozatym wymień całe kompletne sprzęgło, nie tylko tarcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 7:07, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
major000 tzn co: przekładki, kosz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 8:52, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
tarcze+przekładki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:06, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Co myślicie o EBC? Jak wymieni się tarcze sprzęgłowe i przekładki to na którą wartość X,Y,Z mam ustawić sprzęgło? Czy przez zużyte tarcze i przekładki może klamka sprzęgła chodzić bardzo twardo?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rams dnia Sob 14:01, 18 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 18:01, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Brat ma w SX 150 EBC DRC, przelatane 100 godzin, amatorsko tor. Zero śladów zużycia.
Od siebie mogę powiedzieć że nie polecam aluminiowych przekładek. Może są lżejsze i lepiej odprowadzają ciepło ale robia syf z oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:24, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Mierzyłem tarcze sprzęgłowe to mają grubość około 1,83mm - 1,86mm, przekładki mają około 1,30 mm - 1,35 mm i dwie przekładki około 0,9mm. Niektóre przekładki są przegrzane mają kolor ciemno fioletowy, na kilku widać lekkie ślady zużycia. Borykam się też z problemem twardego sprzęgła czy zużyte tarcze sprzęgłowe i przekładki mogą być tego skutkiem? Klamka sprzęgła chodzi ciężej niż w motorynce. Sprzęgło działa 0-1 nie jest precyzyjne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 20:13, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Przegrzane od jazdy na półsprzęgle. Na "twardość" sprzęgła wpływ mają raczej sprężyny, chyba że coś jest nie tak z wysprzęglikiem. Tarcze i przekładki mają wpływ na to czy sprzęgło ciągnie lub ślizga się. Na jakim jeździsz oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:07, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Tylko w sprzęgle DDS nie ma sprężyn tylko jest pierścień sprężynujący, zastanawiam się czy przez zużyte sprzęgło ten pierścień nie jest płaski i nie wiem czy to nie ma czasem wpływu na twardość sprzęgła. W wysprzęgliku wymieniłem uszczelniacze, w pompie sprzęgła wymieniłem tłoczek i płyn. Olej do skrzyni leje Valvoline Synpower 4T 10W40.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rams dnia Nie 11:08, 19 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:16, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
może wymień tą sprężynę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:24, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Już zamówiłem cały komplet w ktmie, wychodzi drożej około 150zł niż zamiennik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:29, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
daj znać co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:58, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem cały komplet. Klamka sprzęgła jak była twarda tak nadal jest. Ku*wa już nie mam siły z tym sprzęgłem. Rozebrałem cały wysprzeglik, pompe i przewód. Wszystko przeczyściłem benzyną ektrakcyjną i odpowietrzyłem, nadal du*a z działania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:07, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
chyba znalazłem rozwiązanie Twojego problemu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:23, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
W serwosówce czytałem, że te regulacje są odpowiedzialne za nacisk, tego pierścienia sprężynującego. Te wartości przesuwa się w zależności od zużycia sprzęgła. Teraz mam na Z. Na starym sprzęgle próbowałem z ustawieniem X, ale kicha była. Klamkę sprzęgła trzeba wciskać trzema palcami, dwoma jest ciężko wcisnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|