|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drapi23
Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Sob 12:42, 30 Maj 2015 Temat postu: tłok do KTM 200 i usawienie zapłonu |
|
|
Witam chciałem sie dowiedziec od was jak tłok bedzie lepszy vertex 1 pierscien i wossner 2 pierscienie jak jest róznica który lepszy ? bo własnie mam załozony vertexa i mam wrazenie ze nie wkręca sie tak na obroty jak wczesniej nie ma tego werwy ... czy moze to od zapłonu jak powinnien byc dobrze ustawiony obecnie mam na 2 kresce .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 14:01, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
1 pierscien - wieksze obroty, gorszy dół, lepsza góra szybsze zuzycie jak sie gania po obrotach
2 pierscienie - lepszy dół, nizej sie kręci, zuzycie cały czas bo 2 pierscienie maja wiekszą powierzchnie styku
do exc lepiej 2 pierscienie do SX jeden.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 15:22, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Z pierscieniami tak jak napisal Henio. A jezeli moto sie nie wkreca i nie ma mocy to mozliwe ze cylinder sie konczy albo juz nie ta selekcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drapi23
Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Sob 18:05, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
no to juz wszystko wiem aktualnie 2 dni temu po remoncie załozyłem vertexa 1 pierscien taki mi przysłali bo nie mieli wossnera którego zamówiłem i jest tak jak mówi henio słaby dół wysza góra ... nie ma tej werwy dół jaka ma na 2 pierscienaich ... zawsze miałem 2 pierscienie po wymianie na 1 odrazu czuc róznice ... osobiscie wole lepszy dół
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 20:18, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Załóżmy taką sytuację:
Do 125 SX (fabrycznie z jednym pierścionkiem) zakładam dwa pierścienie. Czy musze przestawiać zapłon?
Bo kiedys od jakiegoś mechanika słyszałem, że to sie mija z celem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|