|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:56, 16 Wrz 2011 Temat postu: TŁOK I ŁANCUSZEK ROZRZĄDU W KTM 525 EXC |
|
|
Witam, mam KTM 525 exc 06' przebieg 250 mH 7500 km motocykl jezdził na przełożeniu 15/45 i był używany jako motocykl do jazdy po szosie i czasami lesnych duktach nie wiem czy ktos kiedys wymieniał tłok lub łancuszek rozrządu. Ja po kupnie wymieniłem filtr założyłem zebatke z przodu na 14 i jeżdze zrobiłem 10 mh. Wszystko chodzi ładnie żadnych zgrzytów ani wycieków wizualnie stan idealny... Niech ktos sie wypowie czy jest sens zacząc cos ruszac ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 9:05, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
hej ,
sprawdż ile masz ząbków na napinaczu, jak więcej niz 2 - nie ruszaj,
jak nie dymi, nie bierze oleju - znaczy że tłok jest ok - nie ruszaj
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:18, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
odpala z kopa czy zimny czy ciepły idealnie nie kopci nic ... powiem ze naprawde dobry stan. A co do łańcuszka to własnie tego nie wiem jak sprawdzic..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:26, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
co do tego sprawdzania łańcuszka rozrządu to poszukaj na forum temat była bardzo dokładnie wałkowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 1:49, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
szakul123 napisał: | co do tego sprawdzania łańcuszka rozrządu to poszukaj na forum temat była bardzo dokładnie wałkowany |
yea, nawet jakies fotki wstawalem o tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:25, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
nigdzie nie moge tego namierzyc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z cyrku
|
Wysłany: Wto 18:28, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Podłącze sie pod temat i rozwieje, mam nadzieje, tym swoje watpliwości.
Jeżeli mam ustawiony tłok w GMP zdj.1,
Ustawiam pompe wody oznaczeniem ''A'' ku górze oraz znakami ''B" tak jak na zdjęciu nr3. moge zakuwać łańcuszek. Dobrze zrozumiałem serwisówkę czy to jest poprwane ustawienie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 20:32, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
tak jest, dokładnie tak, otwory muszą być w takiej pozycji bo tak idzie smarowanie wałka nap. pompę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:01, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A powiedzcie mi co z zaworami??? trzeba je regulować ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 9:18, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdzamy co ok 1.500 kilometrów, ustawiamy na 0.10 (ssanieni wydech)
po założeniu rozrządu mając wszystko na wierzchu - dobrze jest sprawdzić i ewentualnie wyregulować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:05, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
dzis bede sprawdzał ten łancuszek rozrządu ile mi jeszcze zostało zębów na napinaczu tylko zebym czegos nie zepsuł... i mysle czy ruszac te zawory..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z cyrku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:33, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
troche zabawy przy tej regulacji zaworów jest ale jak trzeba to trzeba w weekend robieram zobacze jak wygląda napinacz i jak wygladają zawory jak bedzie dobrze czyli 0.10 bedzie wchodził a 0.15 nie mowie o wydechowym i ssacy bedzie wchodził 0.10 to nie ruszam ... choc bądzcie w pogotowiu bo sam bede to robił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:36, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
wiec dotarłem do napinacza sprawdziłem i zostało jeszcze 4 zeby wiec chyba nie jest zle tak bynajmniej pisaliscie... Tylko jest jeden zonk przy dokrecaniu srodkowej sruby zerwałem gwint niby nie trzyma ale takie to pewne nie jest nie wiem co terez zrobic.. Po tej akcji nawet już nie miałem ochoty zagladac do zaworow bo jeszcze cos urwe.. Przebieg 7800 km 250 mh 2006 r ktm 525 exc działan ciag dalszy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|