|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niewiadow
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Nie 23:24, 27 Lis 2016 Temat postu: Trudne odpalanie |
|
|
Mam problem z moim exc mianowicie ,przy odpalaniu na zimnym i wł. odprężniku odpala za 10 razem.
Pompuje z 8 razy kopką i 3 kopniecia solidne i nic, odczekam 20 sekund i 2 razy kopne i odpala.
Na ciepłym silniku muszę z 4-5 razy kopnąć żeby odpalił ,co z nim może być ? ,proszę pomóżcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 23:45, 27 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
gaźnik regulowałeś? zrobiło się zimno już i pewnie trzeba mieszankę trochę podregulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pon 11:05, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
A świeca? Zawory ustawione? Jakie to EXC?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pon 17:56, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy przypadkiem zaworek iglicowy nie puszcza i zalewa moto u mnie były podobne objawy i po wymianie zaworku wszystko wróciło do normy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niewiadow
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 18:45, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki za podanie przyczyn ,jest coś jeszcze w KTM-ach ?
Jest o EXC 400 RFS na Kehein crf czy jakoś tak gaźniku
Zaworów nie regulowałem ,gaźnika też nie ,jedynie co to podkręciłem mu obroty jałowe,bo spadły z powodu przesuniętego rolllgazu przepustnicy gaźnika (poruszałem w innym temacie
Ciepły też ciężko pali ,chyba za 5 kopnięciem tak około ,bo nieraz a 4 a raz za 6 próbą.Takze nadal wina regulacji mieszanki sie kłania ? na ciepłym silniku ? ,zawory jak najbardziej ,bo oni i tak dostają luzy wystarczająco duże,albo ich brak również po rozgrzaniu ,
Faktycznie przez te 1 lat mógł wyrobić sie zaworek iglicowy ,to fakt.
Próbowałem zabrać sie za choćby nawet profilaktyczną co 15 mth regulacje zaworów ,ale rozkręciłem dekielek ssący i 2 srubki od wydechowego ,ale tego od strony wydechu brakło mi klucza ,bo ani nasadowym sie nie podejdzie ,ani płaskim ,musi być taki giety klucz 8mm ,ale sęk w tym że pewnie i tak nie ustawiłbym GMP w dobrym punkcie i nie mam tak głębokiego klucza do świec ,bo tak to bym sobie poradził z opaska plastikową wsadzoną do otworu świecy i wyszukałbym luzy na którymś z GMP.
Za którym razem powinien ten model odpalać na zimnym (ssanie wł.) w pełni otwartym odprężniku ? i na ciepłym bez ssania z odprężnikiem ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez niewiadow dnia Pon 18:50, 28 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 20:24, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
do regulacji zaworów zdejmij zbiornik paliwa
powinien odpalić za pierwszym razem nawet lewą nogą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niewiadow
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 20:56, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Zdjąłęm wszystko ,nawet prawą chłodnice odchyliłem ,ale przez brak klucza pewnego nie mogłem odkręcić śrubki i kicha, a pozatym niebardzo wiem jak sie zabrać za ustawienie krzywek w dobrej pozycji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:26, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
to albo zacznij od doedukowania sie ( ksiązka seriwisowa, filmiki na youtube ogólna wiedza np ksiązkowa) albo oddaj mechanikowi. bez sensu sie na forum ( po raz któryś już... ) sie powtarzac i prowadzic kogos za rączke jak sie reguluej zawory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niewiadow
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 21:37, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
No fakt, muszę poczytać jeszcze, ale i tal regulacja nie powinna być droga u mechanika,a żaden nie powinien tego spartaczyć .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:43, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Po co odpalasz z odprężnikiem?
On służy do ustawiania tłoka, tzw przekopywania a nie odpalania. Jak ma odpalić silnik skoro zabierasz mu kompresję?
Może robisz błędy w postaci kręcenia manetką i zalewania silnika.
Skoro kopiesz kilka razy i musisz odczekać żeby odpalił to znaczy, że musisz zaczekać aż odparuje paliwo które napompowałeś do cylindra.
Z tych i poprzednich postów wynika że nie masz bladego pojęcia o motocyklach wyczynowych.
Przydałby ci się jakiś mentor który by Cię wprowadził w temat.
Pokazał jak odpalać itd.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 21:44, 28 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niewiadow
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 23:12, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Wyczynowe 125 w 2t raz kopnąłem na ssaniu i chodziło ,a tutaj włąśnei nie mam pojęcia jak odpalić ,za to bez odprężnika ,mógłbym stanąć na kopce a nie odpalę ,bo nie będę miał na tyle siły ,bo kompresja niesamowita,ale spróbuję bez odprężnika kilka razy kopać, pod odpaleniu wkręca sie na nieco wyższe obroty ssania ,także nie manewruje manetką.Faktycznie potrzebuję mentora.Zawsze myślałem ,że odprężnik służy do łatwiejszego odpalania,a tu jednak chyba nie ,ale to moje pierwsze moto 4t wyczynowe ,także no fajnie jakbym to ogarnął ,co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:21, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
to mozliwe że masz uszkodzony autodekompresator - automatycznie "podwiesza" zawór i ułatwia odpalanie. ewentualnie za słabe sniadania jesz. - no ciezko powiedziec bo to jedynie wróżenie,..
autodekompresator do odpalania praktycznie nie jest potrzebny w wyczynówkach - chyba że to zabytkowa yamaha albo inny wynalazek. edwentualnie jak ktos nazywa honde xl500 wyczynówką....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 14:15, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Odprężnikiem ustawiasz tłok lub używasz do przekopania.
Bez odprężnika też powinno się dać przekopać ale w tych najtwardszych momentach potrzeba cierpliwości a nie siły.
Jak się nie da to tak jak henio napisał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niewiadow
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 15:02, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj próbowałem ustawiałej do momentu aż sykło i bez odprężnika solidnie kopałem z 6 razy i nic sam nie wiem ,sprzedawca nie mówił ,że ma z tym problemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|