Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tuningowa pompa wody KTM 530

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DaKuc




Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:33, 09 Cze 2012    Temat postu: Tuningowa pompa wody KTM 530

Czy przy zamontowaniu tuningowej pompy wody wywalacie termostat z obiegu ???

Proszę o informacje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:58, 09 Cze 2012    Temat postu:

ja bym go nie usuwał jak jest sprawny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 14:56, 10 Cze 2012    Temat postu:

Po co w kacie wogóle dali termostat??U mnie troche sie pojeździ po górach i chodzi wentylator prawie non stop chyba ze mam dłuższe wypady to wtedy milczy jak zaklęty.P.s to normalne ze wentylator jest na prawej chłodnicy a na lewej czujnik??Bo jak zgasze motor to zanim sie lewa zestudzi chodzi wentylek z 4 min:/ i potem brak porządnego strzału z aku na rozruch...ale odprężnik i odpala(kupiłem aku 4 Ah ale i tak wg mnie za słaby jest).Pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:49, 10 Cze 2012    Temat postu:

poto ze jak jedziesz lajtowo nawet w upal 30C to temp silnika nie przekracza 70C, wczoraj latalem w deszcz i temp spadła do 50C co nie jest za zdrowe dla silnika. Wystarczy lekka przeprawówka w lesie i temp wzrasta do 80-100C. Ja nie mam u siebie termostatu ale kombinuje jak go wcisnac w ukła chłodzenia bo jazda bez niego wcale nie jest dobra dla silnika.
Majac termostat silnik bedzie utrzymywal stała temp w granicach 80-90C i to sa optymalne warunki, to ze sie załaczy wiatrak to tylko znak ze tamp przekracza 90C ale usuniecie termostatu nic nie da bo w tym momencie on i tak jest otwarty.
A teraz wez takiego kata bez termostatu przegon po asfalcie albo szutrach gdy temp otoczenia spadnie do 15C, dajesz w palnik, silnik ma 40-50C to praktycznie tak jak bys go palowal zaraz po odpaleniu, nie za zdrowe...
nie majac wskaznika temp mozna to miec w dupie bo sie o tym poprostu nie wie i nie mysli. Silnik ma najlepsza moc, i trwałosc w temp około 80-90C ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 18:53, 10 Cze 2012    Temat postu:

Dziękuje za wytłumaczenie Smile.Teraz wszystko jasne-w sumie podobnie jak w samochodzie;).Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin