|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DaKuc
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:33, 09 Cze 2012 Temat postu: Tuningowa pompa wody KTM 530 |
|
|
Czy przy zamontowaniu tuningowej pompy wody wywalacie termostat z obiegu ???
Proszę o informacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:58, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ja bym go nie usuwał jak jest sprawny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 14:56, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Po co w kacie wogóle dali termostat??U mnie troche sie pojeździ po górach i chodzi wentylator prawie non stop chyba ze mam dłuższe wypady to wtedy milczy jak zaklęty.P.s to normalne ze wentylator jest na prawej chłodnicy a na lewej czujnik??Bo jak zgasze motor to zanim sie lewa zestudzi chodzi wentylek z 4 min:/ i potem brak porządnego strzału z aku na rozruch...ale odprężnik i odpala(kupiłem aku 4 Ah ale i tak wg mnie za słaby jest).Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:49, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
poto ze jak jedziesz lajtowo nawet w upal 30C to temp silnika nie przekracza 70C, wczoraj latalem w deszcz i temp spadła do 50C co nie jest za zdrowe dla silnika. Wystarczy lekka przeprawówka w lesie i temp wzrasta do 80-100C. Ja nie mam u siebie termostatu ale kombinuje jak go wcisnac w ukła chłodzenia bo jazda bez niego wcale nie jest dobra dla silnika.
Majac termostat silnik bedzie utrzymywal stała temp w granicach 80-90C i to sa optymalne warunki, to ze sie załaczy wiatrak to tylko znak ze tamp przekracza 90C ale usuniecie termostatu nic nie da bo w tym momencie on i tak jest otwarty.
A teraz wez takiego kata bez termostatu przegon po asfalcie albo szutrach gdy temp otoczenia spadnie do 15C, dajesz w palnik, silnik ma 40-50C to praktycznie tak jak bys go palowal zaraz po odpaleniu, nie za zdrowe...
nie majac wskaznika temp mozna to miec w dupie bo sie o tym poprostu nie wie i nie mysli. Silnik ma najlepsza moc, i trwałosc w temp około 80-90C ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 18:53, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dziękuje za wytłumaczenie .Teraz wszystko jasne-w sumie podobnie jak w samochodzie;).Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|