|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek525
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:02, 06 Sty 2014 Temat postu: Tunningowe mapy zapłonu EXC-F 350 |
|
|
Czy może ktoś z Was wgrywał tuningowe mapy zapłonu i wie kto się na tym zna, żeby taką mapę dostosować do potrzeb i gdzie można to w PL profesjonalnie zrobić?
Pozdrawiam
Maciek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek525 dnia Pon 15:11, 06 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 12:26, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Żeby ułatwić ludziom podaj jakie moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek525
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:11, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Żeby ułatwić ludziom podaj jakie moto |
EXC-F 350
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 15:15, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Teraz nie wiem czy to ja nie doczytałem w opisie czy teraz zmieniłeś? Jeżeli ja to sorry : d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek525
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:17, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Teraz nie wiem czy to ja nie doczytałem w opisie czy teraz zmieniłeś? Jeżeli ja to sorry : d |
zmieniłem w opisie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pon 15:19, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mapy zapłonu to nie wszystko. Możesz jeszcze zmieniać mapy wtrysku, np. czymś takim:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:49, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Po co chcesz zmieniać mapy zapłonu ? Seryjny jeździ chyba dobrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek525
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:05, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
pawel napisał: | Po co chcesz zmieniać mapy zapłonu ? Seryjny jeździ chyba dobrze? |
Aż za dobrze
Chciałbym wgrać o ile to możliwe także taką ultra softową mapę.
Prawdę mówiąc nie wiem jakie są możliwości - czytałem, że można zdecydowanie zmieniać charakterystykę motocykla w ten sposób ale znaleźć kogoś kto to robił w PL nie jest łatwo - ponieważ mam przełącznik map na kierownicy to chciałbym, żeby coś to przełączanie dawało i fajnie byłoby mieć opcję standard i taki prawdziwy soft a mapy fabryczne mają bardzo niewielką różnicę jak dla mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:26, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
z jakiego moto się przesiadłeś?
bo myślę na 350 w exc , teraz mam 450 sxf i obawiam się trochę o brak mocy w 350
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek525
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:24, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | z jakiego moto się przesiadłeś?
bo myślę na 350 w exc , teraz mam 450 sxf i obawiam się trochę o brak mocy w 350 |
z EXC500 ... ale 500ka była pod SM, w terenie robiła ze mną co chciała.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek525 dnia Wto 16:25, 07 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:39, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | z jakiego moto się przesiadłeś?
bo myślę na 350 w exc , teraz mam 450 sxf i obawiam się trochę o brak mocy w 350 |
Przy przesiadce z 450 na 350 sporo brakuje. Sprawdzone. Chyba że latasz dużo "odcinków technicznych". Ale wtedy to już lepiej 2T...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek525
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:00, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: | KristofSX napisał: | z jakiego moto się przesiadłeś?
bo myślę na 350 w exc , teraz mam 450 sxf i obawiam się trochę o brak mocy w 350 |
Przy przesiadce z 450 na 350 sporo brakuje. Sprawdzone. Chyba że latasz dużo "odcinków technicznych". Ale wtedy to już lepiej 2T... |
Już dużo o tym było - jak dla mnie to i tak mocy pod dostatkiem a na ten moment nawet za dużo. Za to poręczność lepsza. Co kto lubi i do czego ma służyć. Na tor to SXF250 byłby też zajebisty.
Ale wracając do tematu - bo masa osób mówi o tych mapach tuningowych i że można itd ale nikt nie wie gdzie, kto i jak wgrywa coś innego niż typowe mapy fabryczne ...niby można ale nie ma jak :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek525 dnia Wto 18:01, 07 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:43, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Pytałeś u któregoś z przedstawicieli KTM ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 19:45, 07 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarar
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:34, 08 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Maciek525 napisał: |
Aż za dobrze
Chciałbym wgrać o ile to możliwe także taką ultra softową mapę.
Prawdę mówiąc nie wiem jakie są możliwości - czytałem, że można zdecydowanie zmieniać charakterystykę motocykla w ten sposób ale znaleźć kogoś kto to robił w PL nie jest łatwo - ponieważ mam przełącznik map na kierownicy to chciałbym, żeby coś to przełączanie dawało i fajnie byłoby mieć opcję standard i taki prawdziwy soft a mapy fabryczne mają bardzo niewielką różnicę jak dla mnie. |
Obawiam się, że jedynym sposobem na zmniejszenie mocy i momentu będzie przesiadka na 250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek525
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:56, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Sarar napisał: |
Obawiam się, że jedynym sposobem na zmniejszenie mocy i momentu będzie przesiadka na 250 |
Jakaś złośliwa uwaga zupełnie nie związana z tematem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|