|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Pią 11:56, 26 Lip 2013 Temat postu: Ustawienia gaźnika pod kpl wydech akrapovica |
|
|
Czy ktoś wie jakie ustawienia zastosować pod wydech akrapovica??
Ustawiałem na standardowe ale dalej "pierdzi strasznie" i nie dopala benzyny:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9003
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: czestochowa
|
Wysłany: Pią 13:06, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
u mine kombinowalem z gaźnikiem , ale dalej sadzi ogniemi istrzela chyba tak już musi być u kumpla taka sama sytuacja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Pią 15:04, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
strzały strzałami ale kopci na czarno czyli nie dopala paliwa i to jest lipa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 16:55, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
nie ma czegos takiego jak fabryczne nastawy... po to są to nastawy że mozna je nastawiać. i nie zalezy tylko od wydechu ale chociazby od pogody na dworze. kombinuj, dostaje za duzo ? sprawdź ile sekund masz dotrysk paliwa, dławi sie jak dodasz gwałtownie gazu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pią 17:08, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
tak temp. powietrza ma duzy wpływ na to czy strzela w tłumol. dlatego co wyjazd trzeba poprawiac skład mieszaki BJ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kateem
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:33, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Podepne sie pod temat zeby nie zakładać nowego, mam sx 520, gaznik od sx i przelotowy tlumik. Iglica jest ustawiona na 4 ząbku od góry. Zmieniłem układ wydechowy ( rura, flansza i wydech) na ten nowszy od exc z jedna rurą. W instrukcji, jak dobrze pamiętam jest napisane że iglica standardowo w moim modelu ma być na trzecim a w exc na 2 rowku. Zacząć dostrajać gaznik z iglica na 2 zważywszy na wydech czy na 3 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:02, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
ciezko powiedziec, tutaj tez jeden powie tak ktoś inny inaczej. jak robisz cos niestandardowego, to musisz liczy sie z tym że nikt nie powie ci konkretnie co i jak robić. regulacje gaźnika to jedna z najtrudniejszych rzeczy przy serwisowaniu motocykla. poskladać tak aby jeździł, lepiej czy troche gorzej może w zasadzie każdy z kilkoma kluczami. ale perfekcyjnie dostroić gaźnik - tutaj juz tak łatwo nie jest. trzeba w tym troche posiedziec i po prostu przerobić X maszyn żeby mieć technike. próbuj na jednym ustawieniu jak bedzie źle to przestawisz. przestawienie iglicy to kilkanascie minut roboty tylko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Sob 22:20, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
masz racje nie jest duzo roboty to poprubuje i zobacze jak maszyna bedzie sie zachowywala pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Nie 0:54, 28 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
generalnie widze u siebie ze np róznice temp. rzędu 10 stopni(czyli np 15 i 25) i jest bardzo duza roznica w pracy silnika. kiedy przy 15 wszystko jest ok to przy 25 strzela w tłumik, prycha i trzyma przez chwile wysokie obroty. pomaga przy tym akcesoryjna sruba do ustawienia mieszanki biegu jałowego. 5 min jazdy zeby sie rozgrzał, szybkie ustwaienia gaznika i pióro. co sie nauczysz metodą prob i błędow to twoje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:57, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
tez mam fmf puszke i chodzi mega głośno strzela ogniem i takie tam ale mocny na maxa znajomek na taki same moto na serynym tłumiku to czuc różnice seryjny tłumik kastruje sprzeta .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|