Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ustawienia kierownicy i klamka hamulca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:54, 17 Cze 2014    Temat postu: Ustawienia kierownicy i klamka hamulca

Witam na zdj do ktorego podam link jest mocowanie kierowcy i są 2 gwinty na górze i jak by na dole na którym jeździć? Co polecacie? Jest lepiej jak kierownica jest dalej, wyżej? Oraz klamki hamulca szukam nawet używki byle by cała nie połamana dodam też post na giełdzie.
ktm 400 exc 2002 jak coś

Link: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D6e6Vi6L




Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:49, 17 Cze 2014    Temat postu:

Very Happy Jak Ci wygodnie chłopie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:31, 17 Cze 2014    Temat postu:

nie ma czegos takiego jak ustawienie, po to jest to zrobione ruchome, żeby mozna było sobie regulować

sporo osób poleca kierownica tak jakby równo z półkami. czyli praktycznie najwyzszu punkt jaki moze złapac w góre, lub lekko do siebie. a klamki, troche ponizej poziomu w dół. ale od tego rób sobie swoje korekty, im kiera dalej odchylona tym gorzej sie skręca ale jak zaczyna rzucac kierownicą to ją łatwiej utrzymać, z kolei pochylona kiera niby lepiej skręcac chociaz mi taka w ogóle nie leży.

oprócz tego masz odsunięcia kierownicy przód tył. itp itd także tych regulacji jest cała masa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:44, 17 Cze 2014    Temat postu:

Tu masz porady:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 23:23, 17 Cze 2014    Temat postu:

najlepiej jest tak żeby kierownica w miejsciu trzymania była w linii z lagami - lepiej przenois drgania i uderzenia na ręce i nie wyrywa kiery

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 6:44, 18 Cze 2014    Temat postu:

Dzieki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin