|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:54, 17 Cze 2014 Temat postu: Ustawienia kierownicy i klamka hamulca |
|
|
Witam na zdj do ktorego podam link jest mocowanie kierowcy i są 2 gwinty na górze i jak by na dole na którym jeździć? Co polecacie? Jest lepiej jak kierownica jest dalej, wyżej? Oraz klamki hamulca szukam nawet używki byle by cała nie połamana dodam też post na giełdzie.
ktm 400 exc 2002 jak coś
Link: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D6e6Vi6L
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:49, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jak Ci wygodnie chłopie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:31, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
nie ma czegos takiego jak ustawienie, po to jest to zrobione ruchome, żeby mozna było sobie regulować
sporo osób poleca kierownica tak jakby równo z półkami. czyli praktycznie najwyzszu punkt jaki moze złapac w góre, lub lekko do siebie. a klamki, troche ponizej poziomu w dół. ale od tego rób sobie swoje korekty, im kiera dalej odchylona tym gorzej sie skręca ale jak zaczyna rzucac kierownicą to ją łatwiej utrzymać, z kolei pochylona kiera niby lepiej skręcac chociaz mi taka w ogóle nie leży.
oprócz tego masz odsunięcia kierownicy przód tył. itp itd także tych regulacji jest cała masa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:44, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Tu masz porady:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 23:23, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
najlepiej jest tak żeby kierownica w miejsciu trzymania była w linii z lagami - lepiej przenois drgania i uderzenia na ręce i nie wyrywa kiery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|