|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:01, 16 Gru 2012 Temat postu: Ustawienia tylnego i przedniego zawieszenia |
|
|
Witam, może ktoś podać link do ustawień zawieszenia w EXC 4T, byłbym bardzo wdzięczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:15, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
po pierwsze to nie bądź leń bo info jest w serwisówce w dziale z danymi technicznymi moto
a po drugie to podaj rocznik i model bo różne były nastawy dla 450 525 i 400 i różne też w różnych latach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 0:46, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Patrzyłem w serwisówce ale tam jest pokazane tylko gdzie to podkręcać a na jaką wagę to nie widziałem, moto to exc 525 03r 4t
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymi07 dnia Pon 0:46, 17 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 7:46, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
No masz napisane co gdzie czym kręcić. Także masz napisane ile klików na śrubie przy kręceniu nią zrobić by ustawić zawieszenie na standard, sport i soft chyba a to już ustawiasz w zależności od terenu w jakim latasz, własnych upodobań i stylu jazdy. Wagę głównie bierzessz pod uwagę przy ustawianiu tylnego amorka ( skręcanie sprężyny), a w przednim zawiasie olej w lagach (lepkość).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Pon 15:36, 17 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:55, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
po 1 poczytaj co to jest SAG i ustaw sprzęt pod ten SAG.
po 2 poleć sobie w teren w jakim najczęsciej latasz, i baw sie regulacjami. duzo kręć na początku żeby wyczuć co tak realnie daje kazda śrubka po przekręceniu. jak juz wyczujesz wszystko to prawie na oko bedziesz mógł na szybko dopasować zawieszenie pod inny teren. ja mam problem z ustawianiem bo jestem troche za lekki. i ciagle sie musze bawic regulacjami. ale teraz jade na np tor mx, robie kółko i od razu wiem co i jak podkręcic żeby mi sie dobrze latało a nigdy nie da się ustawić niestety żeby było perfekcyjnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|