Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ustawienie lag

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Czw 18:51, 31 Mar 2011    Temat postu: Ustawienie lag

Kurde mam dziwny problem... Zawias przód nie chce czasami wrócić do pierwotnej wysokości - tak jakby nie odbijał...Czy ma to związek ze złym ustawieniem lag w półkach? Jesli tak to jak prawidłowo ustawić - mam odpowietrzniki i czy one powinny być idealnie do przodu (prostopadle do półek)? Czy może minimalne przesunięcie nie ma znaczenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:45, 31 Mar 2011    Temat postu:

odpowietrzniki i ta pozycja nie ma w ogóle znaczenia. mozesz miec odpowietrzniki do przodu mozesz do tyłu mozesz miec na boki. zapewne masz źle ustawione zawieszenie nie w półkach tylko na ośce przód. duzo osób nie zdaje sobie sprawy ze tam w ogóle cos sie ustawia... musisz poluzować ośke, i odkręcic te 4 małe śrubki żeby lagi mogły swobodnie sie wychylac na boki. potem stajesz na moto i naciskasz go kilka razy mocno, ja np dociskam i podrywam w góre aż koło podskoczy i udezy. wtedy automatycznie ci sie wszystko poziomuje. lagi masz idealnie prosto. jak skręcisz lagi przy ośce bez tego docisniecia ustawią ci sie krzywo i wtedy moga ciezej chodzic i sie blokowac. jak juz ustawisz na prosto wystarczy dokręcic te 4 małe śrubki, potem cała oske dokręcic i bedzie git Very Happy

Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 21:53, 31 Mar 2011    Temat postu:

henio12323 napisał:
odpowietrzniki i ta pozycja nie ma w ogóle znaczenia. mozesz miec odpowietrzniki do przodu mozesz do tyłu mozesz miec na boki. zapewne masz źle ustawione zawieszenie nie w półkach tylko na ośce przód. duzo osób nie zdaje sobie sprawy ze tam w ogóle cos sie ustawia... musisz poluzować ośke, i odkręcic te 4 małe śrubki żeby lagi mogły swobodnie sie wychylac na boki. potem stajesz na moto i naciskasz go kilka razy mocno, ja np dociskam i podrywam w góre aż koło podskoczy i udezy. wtedy automatycznie ci sie wszystko poziomuje. lagi masz idealnie prosto. jak skręcisz lagi przy ośce bez tego docisniecia ustawią ci sie krzywo i wtedy moga ciezej chodzic i sie blokowac. jak juz ustawisz na prosto wystarczy dokręcic te 4 małe śrubki, potem cała oske dokręcic i bedzie git Very Happy

woow ! cos nowego! nigdy tego nie robiłem! good info!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Czw 22:35, 31 Mar 2011    Temat postu:

kurde...ja też tego nie robiłem nigdy...przypomniało mi się że w ścigach podobnie się robiło...pokombinuje jutro i opiszęSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 11:04, 01 Kwi 2011    Temat postu:

noo ja miałem tak w CR, miałem załozone inne felgi z piastami talona. i przy takim ustawianiu nawet i dokręceniu ośką z lag robił mi sie znak V ;/ wystarczyło że wsadziłem 1 podkładke miedzy lagi a dystans, i własnie zrobiłem tak jak opisałem wyzej Very Happy i zawieszenie zaczeło normalnie pracowac Very Happy wczesniej w ogóle nie tłumiło. tak jakby nie wiem np na sucho pracowało. jak weszło ciezko wychodziło do góry no i przy usytawieniu na maxa na soft ledwo co pracowało ;/ tylko że przez to musiałem 2X uszczelniacze wymieniac ;/ raz pociekło wiec wymieniłem. drugi raz jak doszedłem co i jak i załozyłem podkładke i lagi sie wyrównały to poprzez to że były scisniete w jedną strone wyrobiło mi uszczelniacz i drugi raz musiałem robic ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Pią 11:44, 01 Kwi 2011    Temat postu:

Pomuk dla Ciebie Smile Zrobiłem jak napisałeś!!! Teraz to działa jak należy - rzeczywiście było przesunięcie, poluzowałem ośkę i 4 śrubki i od razu samo się ustawiło PIĘKNIE:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin