Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uszczelka pod cylinder EXC 250.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 22:51, 07 Maj 2012    Temat postu: Uszczelka pod cylinder EXC 250.

Witam tak jak w temacie zastanawiam się jaką uszczelkę dać pod cylinder bo w komplecie mam dwie grubszą i cieńszą. Jaką wy byście dali Smile? Słyszałem że dużo osób daje cieńsze żeby zmniejszyć komorę spalania dzięki czemu podobno wzrasta kompresja. Teoretycznie jest to prawdą ale czy to coś da to pewny nie jestem dla tego pytam was o zdanie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DamianEXC250 dnia Pon 22:51, 07 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:56, 08 Maj 2012    Temat postu:

w serwisówce masz pokazane jak to zrobić
zakładasz cylek bez uszczelki mierzysz odl tłoka w gmp od krawędzi cylindra i taka uszczelke zakładasz zeby to było na równo lub zakłądasz uszczelke i wtedy spr tylko wex pod uwage że jeszcze ona sie lekko dociśnie no i po złożeniu sprawdź czy przypadkiem tłok nie uderza o głowice Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 8:28, 08 Maj 2012    Temat postu:

Może masz dwie bo jedna to metalowa pod głowicę a druga papierowa pod cylek Razz. A jeśli obie papierowe o różnych grubościach to wtedy postępuj tak jak barek pisał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:09, 08 Maj 2012    Temat postu:

na pewno ma różne grubośći choc ja miałem w komplecie aż 3 różne
jest to po to właśńie żeby sobie zwiększyc kompresje lub zmniejszyć
ale tak jak pisze serwisówka opisuje i powinno byc na równo tłok z cylindrem


aha no i pod głowice ida oringi a nie metalowa uszczelka:D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Wto 9:10, 08 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 9:43, 08 Maj 2012    Temat postu:

od 2002r jest oring wcześniej jeszcze uszczelka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 15:09, 08 Maj 2012    Temat postu:

Dzięki za pomoc. Użyje tej z którą tłok będzie na równi z cylindrem.

Ps. Po cylindrem jest uszczelka a pod głowicą oringi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 10:35, 10 Maj 2012    Temat postu:

pseudotuning. tłok ma być równo z końcem cylindra i koniec jak nie chcesz miec problemów.
NIe było uszczelek pod głowica nawet poniżej 2002.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 19:06, 10 Maj 2012    Temat postu:

Dokładnie "pseudo tuning" dlatego pytałem o waszą opinie Smile. Składam tak jak fabryka i tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 20:07, 10 Maj 2012    Temat postu:

poniżej 2002r miedzy głowica a cylindrem był oring i uszczelka oring uszczelniał komorę a uszczelka płaszcz wodny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 11:38, 11 Maj 2012    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
poniżej 2002r miedzy głowica a cylindrem był oring i uszczelka oring uszczelniał komorę a uszczelka płaszcz wodny


no no to nie mam uszczelki musze dokupić Laughing
są dwa oringi.
nie wiem jak lc2 ale exc od 1998 roku mają dwa oringi, koniec i kropka, jak nie wierzysz zobacz do fiszek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 13:26, 11 Maj 2012    Temat postu:

bully napisał:
pseudotuning. tłok ma być równo z końcem cylindra i koniec jak nie chcesz miec problemów.
NIe było uszczelek pod głowica nawet poniżej 2002.

a słyszałeś kiedyś o strojeniu silnika, czy tylko ograniczasz się do kwestii kręcenia śrubkami w gaźniku ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 15:35, 11 Maj 2012    Temat postu:

exc poniżej 2002r maja uszczelkę ; p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gierek




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Włodawy

PostWysłany: Pią 20:46, 11 Maj 2012    Temat postu:

Z tego co pamiętam, w tuningu skuterów 2t wyczynowych do tuningowych cylindrów dawali pare uszczelek i mierzyło się takie coś jak squish (czy jakoś tak) czyli odległość tłoka od głowicy, robiło się to poprzez wkładanie miękkiego drucika który przygniatał do głowicy tłok później suwmiarka i tak mierzyło się odstęp, tutaj jest chyba jasność tłok równo z końcem cylka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 12:11, 15 Maj 2012    Temat postu:

Czepek napisał:
bully napisał:
pseudotuning. tłok ma być równo z końcem cylindra i koniec jak nie chcesz miec problemów.
NIe było uszczelek pod głowica nawet poniżej 2002.

a słyszałeś kiedyś o strojeniu silnika, czy tylko ograniczasz się do kwestii kręcenia śrubkami w gaźniku ?

tak ograniczam sie do krecania srubkami i dyszami. Co to znaczy strojenie? Za mało mocy to zwiekszam stopień sprężania Tak? aż do momentu gdy silnik zacznie stukac i dzwonić, i wypali dziurę w tłoku?

Asteros2012 coś ty się uparł z tą uszczelką są dwa oringi, mam silnik z 2000roku. Masz internet w domu to pooglądaj fiszki w necie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 17:03, 15 Maj 2012    Temat postu:

U mnie w 98r też są oringi pierwsze słyszę o uszczelce Smile. Żeby nie było dla potwierdzenia foto [link widoczny dla zalogowanych] . Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin