|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 22:51, 07 Maj 2012 Temat postu: Uszczelka pod cylinder EXC 250. |
|
|
Witam tak jak w temacie zastanawiam się jaką uszczelkę dać pod cylinder bo w komplecie mam dwie grubszą i cieńszą. Jaką wy byście dali ? Słyszałem że dużo osób daje cieńsze żeby zmniejszyć komorę spalania dzięki czemu podobno wzrasta kompresja. Teoretycznie jest to prawdą ale czy to coś da to pewny nie jestem dla tego pytam was o zdanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DamianEXC250 dnia Pon 22:51, 07 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:56, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
w serwisówce masz pokazane jak to zrobić
zakładasz cylek bez uszczelki mierzysz odl tłoka w gmp od krawędzi cylindra i taka uszczelke zakładasz zeby to było na równo lub zakłądasz uszczelke i wtedy spr tylko wex pod uwage że jeszcze ona sie lekko dociśnie no i po złożeniu sprawdź czy przypadkiem tłok nie uderza o głowice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 8:28, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Może masz dwie bo jedna to metalowa pod głowicę a druga papierowa pod cylek . A jeśli obie papierowe o różnych grubościach to wtedy postępuj tak jak barek pisał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:09, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
na pewno ma różne grubośći choc ja miałem w komplecie aż 3 różne
jest to po to właśńie żeby sobie zwiększyc kompresje lub zmniejszyć
ale tak jak pisze serwisówka opisuje i powinno byc na równo tłok z cylindrem
aha no i pod głowice ida oringi a nie metalowa uszczelka:D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Wto 9:10, 08 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 9:43, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
od 2002r jest oring wcześniej jeszcze uszczelka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 15:09, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc. Użyje tej z którą tłok będzie na równi z cylindrem.
Ps. Po cylindrem jest uszczelka a pod głowicą oringi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 10:35, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
pseudotuning. tłok ma być równo z końcem cylindra i koniec jak nie chcesz miec problemów.
NIe było uszczelek pod głowica nawet poniżej 2002.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 19:06, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dokładnie "pseudo tuning" dlatego pytałem o waszą opinie . Składam tak jak fabryka i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 20:07, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
poniżej 2002r miedzy głowica a cylindrem był oring i uszczelka oring uszczelniał komorę a uszczelka płaszcz wodny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 11:38, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | poniżej 2002r miedzy głowica a cylindrem był oring i uszczelka oring uszczelniał komorę a uszczelka płaszcz wodny |
no no to nie mam uszczelki musze dokupić
są dwa oringi.
nie wiem jak lc2 ale exc od 1998 roku mają dwa oringi, koniec i kropka, jak nie wierzysz zobacz do fiszek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 13:26, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
bully napisał: | pseudotuning. tłok ma być równo z końcem cylindra i koniec jak nie chcesz miec problemów.
NIe było uszczelek pod głowica nawet poniżej 2002. |
a słyszałeś kiedyś o strojeniu silnika, czy tylko ograniczasz się do kwestii kręcenia śrubkami w gaźniku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 15:35, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
exc poniżej 2002r maja uszczelkę ; p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Pią 20:46, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam, w tuningu skuterów 2t wyczynowych do tuningowych cylindrów dawali pare uszczelek i mierzyło się takie coś jak squish (czy jakoś tak) czyli odległość tłoka od głowicy, robiło się to poprzez wkładanie miękkiego drucika który przygniatał do głowicy tłok później suwmiarka i tak mierzyło się odstęp, tutaj jest chyba jasność tłok równo z końcem cylka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 12:11, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Czepek napisał: | bully napisał: | pseudotuning. tłok ma być równo z końcem cylindra i koniec jak nie chcesz miec problemów.
NIe było uszczelek pod głowica nawet poniżej 2002. |
a słyszałeś kiedyś o strojeniu silnika, czy tylko ograniczasz się do kwestii kręcenia śrubkami w gaźniku ? |
tak ograniczam sie do krecania srubkami i dyszami. Co to znaczy strojenie? Za mało mocy to zwiekszam stopień sprężania Tak? aż do momentu gdy silnik zacznie stukac i dzwonić, i wypali dziurę w tłoku?
Asteros2012 coś ty się uparł z tą uszczelką są dwa oringi, mam silnik z 2000roku. Masz internet w domu to pooglądaj fiszki w necie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 17:03, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie w 98r też są oringi pierwsze słyszę o uszczelce . Żeby nie było dla potwierdzenia foto [link widoczny dla zalogowanych] .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|