|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:05, 12 Maj 2012 Temat postu: Uszczelka pod głowicą 450 |
|
|
Witam, po ostatnim remoncie 4t okazało się że muszę jeszcze raz otwierać silnik, nowa uszczelka pod głowicą nakręciła 0,9mth, zakładać nową uszczelkę? 200zł piechotą nie chodzi - jest konieczność zakładać nową?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 12:54, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
hej
motogodziny nie mają tu wpływu, raz zgnieciona uszczelka traci swoje właściwości, może będzie trzymać, ale nie pakowałbym drugi raz tej samej,
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:40, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
i na pewno 200 nie kosztuje także szukaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:59, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
nowa uszczelka w serwisie oryginał około 100zł, w zamienniku caly komplet top-end około 150zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:12, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | nowa uszczelka w serwisie oryginał około 100zł, w zamienniku caly komplet top-end około 150zł |
Do KTM owszem, ale nie do Sherco. Dorobię uszczelkę w Morpak'u. U nich wyjdzie ok 80 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:14, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
tylko ten silnik jest na bazie ktma i byc moze uszczelka jest ta sama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:17, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | tylko ten silnik jest na bazie ktma i byc moze uszczelka jest ta sama |
Niestety. Kosmetyczne zmiany np średnica cylindra itp... Dorobiona uszczelka będzie z blachy+dwustronnie tektura. Powinno być ok? Firma wydaje się być rzetelna i doświadczona w temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Sob 17:15, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Istnieje bardzo tani i bardzo skuteczny sposób na ponowne użycie starej uszczelki, proszę nie brać tego jako kowalstwo artystyczne gdyż patent sprawdzony i działa, otóż lecimy papierem ściernym powierzchnie uszczelki aby usunąć tą warstwę która przywiera do aluminium, następnie malujemy uszczelkę farbą żaroodporną w spray-u. Jeżeli nie spartoli się malowania uszczelka nie ma prawa nic puścić... Patent wymyślony przez kolegę z uwagi iż do jego moto ciężko o uszczelke pod głowice a jeśli nawet to kosztuje 4-5 razy więcej niż do ktm-a, Spróbuj zrobić tak jak pisze nie masz nic do stracenia jedynie spray który kosztuje 15 zł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:47, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gierek napisał: | Istnieje bardzo tani i bardzo skuteczny sposób na ponowne użycie starej uszczelki, proszę nie brać tego jako kowalstwo artystyczne gdyż patent sprawdzony i działa, otóż lecimy papierem ściernym powierzchnie uszczelki aby usunąć tą warstwę która przywiera do aluminium, następnie malujemy uszczelkę farbą żaroodporną w spray-u. Jeżeli nie spartoli się malowania uszczelka nie ma prawa nic puścić... Patent wymyślony przez kolegę z uwagi iż do jego moto ciężko o uszczelke pod głowice a jeśli nawet to kosztuje 4-5 razy więcej niż do ktm-a, Spróbuj zrobić tak jak pisze nie masz nic do stracenia jedynie spray który kosztuje 15 zł... |
A co za moto ma kolega?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:51, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jak chcesz mam do sprzedania nówke uszczelke pod głowice oryginał KTM... jc pisz na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:23, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | jak chcesz mam do sprzedania nówke uszczelke pod głowice oryginał KTM... jc pisz na PW |
Od KTM nie pasuje.
Gierek napisał: | Istnieje bardzo tani i bardzo skuteczny sposób... |
Gorzej będzie jak puści i do cylindra dostanie się woda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Pon 14:40, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gdyby to było nieskuteczne to nie pisał bym tego żeby nie zawracać nikomu gitary radami niewiadomo z kąd. 3 moto można powiedzieć robi na takim patencie i trzyma, jeździ ze mną tym VOR-em w którym to ma zastosowane i naprawdę ok, dla niego dorabianie uszczelki musiało by być mega dokładne co do grubości z uwagi na to iż ma rozżąd na kołach zębatych więc dorabianie w tym przypadku to nie jest taka prosta sprawa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|