|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Nie 17:44, 08 Kwi 2018 Temat postu: Uszczelka pod pokrywą cylindra? (ktm exc 200) |
|
|
Dzisiaj po krótkiej trasie motocykla nie chcial odpalic, zaczął kopcic na biało a z wydechu cylindra kapał płyn chłodniczy. Wczesniejszym objawem było jedynie wyrzucanie płynu chłodniczegoci zapowietrzanie chłodnicy. Przypuszczam ze padla uszczelka po pokrywa cylindra. Miał ktos taki przypadek? Czy duzy mozr byc koszt naprawy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Nie 17:46, 08 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Slinik byl 15 mth po generalnym remoncie( nicasil, tłok, korba, pompa wody )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:49, 08 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
pokrywa cylindra ? ta boczna ? ona nie ma znaczenia. prędzej to uszczelka pod cylindrem lub pod głowicą. tak czy siak - jak najszybciej bym cylinder sciągał żeby nie wdała sie korozja, zalał wał olejem - upewnił sie ze nie ma wody, i zmienił te uszczelki na oryginalne
jak nie masz gdzie kupisz pisz na PW mam takie i kosztuja nieduzo nie iwem jaki rocznik moto ale 20-30 zl pewnie wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Nie 19:13, 08 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Około 2000 rocznik, chodziło o tą pod głowicą, tam gdzie jest swieca wkrecona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Nie 19:14, 08 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Czyli tlok powinnien byc w porzadku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:41, 08 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
zdejmij głowice - sprawdź jak wypada tłok ( wysokosc w srosunku do powierzchni cylindra - sprawdź wg serwisówki czy wypada poprawnie ) potem zdejmij cylinder, zmierz uszczelke - kup zestaw nowy - oringi pod głowice ( lub uszczelke jak tam była uszczelka a nie oringi ) i uszczelke pod cylinder o odpowiedneij grubosci, i wtedy obejrzyj tłok, przy okazji zawó wydechowy, nie powiemy ci czy masz tłok ok bo do tego trzeba by wróżke wynająć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 11:47, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Jeżeli jest tak jak fabryka wypuściła to pod głowicą jest i uszczelka i oring
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opu
Dołączył: 01 Sty 2018
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:05, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
to jest 2T wiec raczej wymiana uszczelki i wszystko wrócić do normy o ile gwinty, szpilki są ok. ale warto by było wymienić szpilki na nowe splanować głowice i wszystko ładnie skręcić kluczem dynamometrycznym a nie na oko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Sob 11:52, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Głowica zrzucona, padła pod nią uszczelka. Byla tylko uszczelka papierowa a według schematu z ktm sklep powinnien byc i oring vitonowy ale za bardzo nie wiem gdzie on tam powinnien pasowac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 13:37, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
tak jak tu:
jak będziesz miał w ręku oring, to nie będziesz miał wątpliwości
chodzi oczywiście o ten zielony oring. U Ciebie zamiast czarnego zewnętrznego oringa jest uszczelka.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Sob 13:38, 14 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Sob 16:04, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki Pewnie brak tego oringu mógł spowodować wydmuchanie tej uszczelki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Czw 16:30, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem orginalną uszczelke z ktm jednak ma ona grubość 1,1 mm a stara uszczelka (zamiennik) miał 1.2 mm. Czy to można tak poskładac? W ASO ktm nie ma innych grubości tej uszczelki, jedynie zamienniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 17:23, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Jeżeli mówisz o uszczelce pod głowicą to tak, jeżeli jest oryginalna to zakładaj śmiało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 18:03, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
robert12357 napisał: | Zamówiłem orginalną uszczelke z ktm jednak ma ona grubość 1,1 mm a stara uszczelka (zamiennik) miał 1.2 mm. Czy to można tak poskładac? W ASO ktm nie ma innych grubości tej uszczelki, jedynie zamienniki |
Ale są różne grubości uszczelki pod cylinder
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Czw 18:05, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Tylko zastanawiam sie dlaczego wczesniej ktos włożył tam grubszą uszczelke? Czy czasem ta głowiczka nie była planowa. Sytuacja tak wygląda ze głowiczka podpiera sie na zamku ogniowym i nie przylega całkowicie do cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|