|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sob 9:50, 18 Sie 2012 Temat postu: Uszczelki |
|
|
Muszę kupić kpl. uszczelek do KTM 520 EXC. W związku z tym szukałem na Allegro i znalazłem nw. kpl. :
[link widoczny dla zalogowanych]
Podczas rozmowy ze sprzedawcą nie uzyskałem informacji czy będą pasować do 520EXC , opisane są 450 sx , xc , smr oraz 520SX. Zastanawiam się czy podejdą pod EXC. Dziwi mnie fakt , że uszczelki 450 i 520 są identyczne , tzn. średnica cylindra jest inna i wg. mnie uszczelka pod np. głowicę powinna być większa do 520? Uszczelki tajwańskie i wg. sprzedawcy sprawdzone w "boju".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek93
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Włodawy
|
Wysłany: Sob 11:33, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
ktm 450 sx/xc ma inny skok tłoka ale średnica cylindra jest taka samą jak w ktm 520exc/sx czyli 95mm. TO ktm 450 exc/mxc ma inną średnice cylindra 89mm w serwisówce wszystko jest napisane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 11:40, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A co do tego czy do ciebie będą pasować tgo słyszałem opinie że jest inna grubość uszczelki pod cyca albo pod głowicę i tym różnią się uszczelki sx od exc, więc możliwe że zestaw niepodejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:57, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT ale ty głupoty fandzolisz. I w SX i w EXC są obie uszczelki takie same poza tylko w poszczególnych pojemnościach różnią się średnicą. I wcale tego nie usłyszałem ani kolega kolegi mi nie powiedział. Sprawdziłem w katalogu części. i radziłbym każdemu, kto ma wątpliwości sprawdzać dokładnie materiały producenta. W większości przypadków rozwiewa to wszelkie wątpliwości na starcie.
Keny,
dołóż z 2 lub 3 stówki i kup komplet porządnych uszczelek. Skoro sama uszczelka pod głowicę w serwisie kosztuje 1/3 ceny tego zestawu to pomyśl jakiej jakości jest ten zestaw...
ale oczywiście uszczelka pod głowicę od 450sx będzie pasowała ponieważ tłok i cylinder w 520 exc/sx i 450sx ma tę sama średnicę 95mm
pozDRo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Wto 20:55, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:32, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
uszczelki oczywiście tylko oryginały, na zamiennikach tez będzie jeździć ale większe prawdopodobieństwo ze co popłynie.
z tymi grubościami to kolega 4tSTUNT pomylił 2t z 4t. w 2t dobiera się odpowiedniej grubości uszczelki pod cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 8:23, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Odkopie trochę temat. Szukałem info na temat grubości uszczelki pomiędzy kartery do 2suwowej 250. Jak nigdy nie miałem problemu nawet z używaną uszczelką to teraz wał ledwo się obraca po skręceniu. Łożyska jeszcze porządnie pomierzę brakuje mi jedynie starej bieżni wew. Słyszałem że standardowe wymiary uszczelek to 0.5 lub 0.7. Jak sprawdzałem szczelinomierzem to przy 0.65 wał chodzi jak powinien. Łożysk nie musiałem wbijać(po podgrzaniu karterów i schłodzeniu łożysk za oknem same wpadły w kartery) Ew jaki powinien być luz miedzy wałem a karterami z obu stron bo tego też nie mogłem znaleźć w serwisówce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:27, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
moze sprawdz szerokosc wału, przy wymianie korby mógł zostac za szeroki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 20:09, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
między wymianami łożysk nie zmieniałem korby. Zakupiłem grubszą uszczelke 0.8 by pod ułożeniu był ten luz i teraz jest git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|