|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychulec0007
Dołączył: 25 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Czw 21:56, 21 Kwi 2016 Temat postu: Uszczelniacze lag |
|
|
Witam, potrzebuje pomocy, ostatnio zaczęły mi się pocić lagi i nie wiem jakie mam dobrać do nich uszczelniacze ( KTM EXC 250 z 2001r lagi 43mm).
Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:00, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
dobierz takie na jakie cie stać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychulec0007
Dołączył: 25 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Czw 22:31, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
aa dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 22:33, 21 Kwi 2016 Temat postu: Re: Uszczelniacze lag |
|
|
Krzychulec0007 napisał: | Witam, potrzebuje pomocy, ostatnio zaczęły mi się pocić lagi i nie wiem jakie mam dobrać do nich uszczelniacze ( KTM EXC 250 z 2001r lagi 43mm).
Z góry dzięki |
najlepiej oryginały, ale zestaw np. proxa też będzie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychulec0007
Dołączył: 25 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Pią 7:32, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki a firmy All Balls?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:37, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
generalnie to syf jest..
najtansze najlepsze są ari
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychulec0007
Dołączył: 25 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Pią 8:09, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iwald
Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 7:04, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko Ariete albo oryginały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:36, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
panowie mi tez lekko laga sie "poci", i mam pytanie do znawców tematu czy da sie jeszcze je uratowac nie wymieniajac uszczelniaczy tylko próbujac wyczyscic uzadzeniem typu seal doctor. Ktos juz probował? czy to cos daje wogole?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Nie 8:37, 01 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 9:16, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | panowie mi tez lekko laga sie "poci", i mam pytanie do znawców tematu czy da sie jeszcze je uratowac nie wymieniajac uszczelniaczy tylko próbujac wyczyscic uzadzeniem typu seal doctor. Ktos juz probował? czy to cos daje wogole? |
Używam bardzo często profilaktycznie i kiedy się podpaca też używałem - daje radę. Można też użyć cienkiego szczelinomierza albo filmu od aparatu też daje radę - tylko trzeba uważać, żeby uszczelniacza nie przeciąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:03, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
wasnie mam zamiar zrobic to klisza do aparatu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 13:56, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Klisza spoko działa. Warto jednak w seal doctora zainwestować. Dzisiaj przeczyściłem uszczelniacze i zebrałem 2 razy takiego ciemnego oleju zmieszanego z brudem i za 3 razem poleciał czyściutki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukanio88
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:26, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie po wczorajszej jeździe też lekko zaczęła pocić się prawa laga. Tor miejscami był strasznie piaszczysty i pylący. Zdjąłem uszczelniacze pyłowe i dokładnie oczyściłem, a sporo brudu tam było, nie wiedziałem jednak że można próbować czyścić główne uszczelniacze. Rozumiem, że patent z kliszą stosuje się tak samo jak ten seal doctor, tyle że należy włożyć między uszczelniacz a lagę ten przerywany (dziurkowany,nacinany) koniec?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:45, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
najl;epiej sobie wyciąć z kliszy taki kieł, i nim wydłubywać syf, bo tez nie chodzi o to żeby go tam wciskać dalej.
mi nie raz ratowało to lagi
jeszcze bardzo ważne żeby golenie były gładkie, najlepiej spolerowane, kazda mikroryska przenosi syf i powietrze w lage - przez co szybciej sie zapowietrza, no i cieknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 21:16, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja polecam po każdym myciu motocykla nasmarować czyste golenie olejem do zawieszenia lub silikonowym i kilka razy nacisnąć. To co zostanie zetrzeć papierem toaletowym albo jakąś szmatką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|