|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 19:23, 02 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
można jeszcze jeździć na takim wałku czy nadaje się do regeneracji lub wymiany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 19:29, 02 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
uszkodzenia mogły powstać od spuchnięcia czy raczej od opiłków z łożyska?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 19:32, 02 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ryski w korbie są delikatnie wyczuwalne palcem. Da się na tym jeszcze pojeździć czy do wymiany?[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:38, 02 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz pośmigać to kapitalka Cię czeka niema co oszczędzać; przez oszczędności tylko sezon stracisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 19:48, 02 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
cylinder i tłok na pewno nowy nie wiem tylko co z tą korbą (ma 20 mtg) a wałek nowy czy regenerować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:25, 02 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wszystko co pokazałeś na zdjęciach jest do wymiany. Wałek szrot, cylinder przytarty(trzeba go pomierzyć jeszcze), sworzeń tłoka przytarty i główka korby przytarta. Wszystko do zmiany, wałek i cylinder możesz próbować szukać w używce a tłok i korba nowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:08, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
niestety wszystko do wywalenia, cylindra raczej też sie nie odratuje ( miałem podobnie wyglądający moze troche lepiej ) wymiar tam jeszcze trzymał na ostatnią dziesiątke ale po roku zaorał tłok totalnie wiec szkoda było tylko nowy tłoczek wsadzać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:28, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ja tu widze jakies problemy ze smarowaniem, podejrzewam ze gdyby miał odpowiednie smarowanie to nic by sie nie posypało i nawet z yuleja by ''jakos'' jezdził. Wymiana uszkodzonych lementów moze nie rozwiazac sprawy, sprawdz co sie dzieje ze nie ma wystarczającego smarowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|