|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ktmben525
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Śro 14:31, 04 Lut 2015 Temat postu: Wałek rozrządu 525exc |
|
|
Witam robie przegląd mojego nabytku -525 exc 03'.
W maszynie zamontowano wałek rozrządu który jest opisany HCDI NO15 ,sprzedający stwierdził że jest to wałek dedykowany do SX który daje wiekszą moc (ok 65KM) czy może ktoś potwierdzić taką teorię czy to poprostu standartowy wałek?
PS.Maszyne moją testował koleś który śmiga na sx450 09' i twierdził że porównywalna moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 14:50, 04 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
bajki Ci naopowiadał,
nawet jeśli jest wałek od SXa to nie ma opcji żeby Ci dołożył +15KM
SXF 450 z 2009 ma ok 54KM, 525 exc ma niecałe 50KM, w wersji 525 w wersji SX może mieć do 60KM
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Śro 14:53, 04 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ktmben525
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Śro 14:54, 04 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
No rozumiem pytam z czystej ciekawości, przesiadłem się z 250 2t i jak dla mnie to 525 jest mocniejszy - możliwe że tylko z dołu ale różnica jest ogromna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 14:58, 04 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ktmben525 napisał: | No rozumiem pytam z czystej ciekawości, przesiadłem się z 250 2t i jak dla mnie to 525 jest mocniejszy - możliwe że tylko z dołu ale różnica jest ogromna |
miałem ten model i niezły ham z niego był trzeba się mocno kierownicy trzmać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 16:08, 04 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem wałek z SXa i EXC jest ten sam
róznica moze byc jak byłby wsadzony wałek SXS który ma wyzsze krzywki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 17:42, 04 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Twój wałek to hot cams stage 2 dedykowany do rfs
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 17:44, 04 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
żeby rozwiać wątpliwości
wałek który masz jest tuningowym, dwufazowym wałkiem z HotCams , ktośtam z forum USA z takim wałkiem wycisnął 59KMmów przy akrapie i odpowiednim strojeniu gaźnika
a wałki 525 SX i EXC są inne:
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 23:33, 04 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
dzieki kristof za info ;D zawsze byłem przekonany że są takie same ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ktmben525
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Czw 8:51, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
No to cos tam prawdy jest a pytanie dalsze: rozebrałem i cylinder nicasil ale porysowany niestety, tłok 94,95 C - czyli koniec zabawy? Czy jest jeszcze jakiś wiekszy zeby to poszlifować?
Dodam że zabierał mi olej tak 0.2 na 5mth.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ktmben525 dnia Czw 8:55, 05 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 9:04, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Niekoniecznie koniec, może uda się założyć jeszcze tą samą selekcję, ewentualnie sel. D jeszcze zostaje. Dolewasz 200ml na 5mth? Jeśli tak to na prawdę dużo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 9:09, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Wpierw musisz pomierzyć cylinder czy trzyma wymiar i nie jest jajo.
Szlifować się nikasilu nie szlifuje.
Więc włożenie nowego tłoka może Ci za wiele nie pomóc.
Bez pomiarów to jak wróżenie z fusów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ktmben525
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Czw 9:15, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
No słyszałem że o 0,05 mm honują i wtedy ryski znikają i tłok selekcja następna ale u mnie ryski nie znikną niestety.
W manualu znalazłem że jest nawet tłok 94,68 ale pewno nie do kupienia.
Czyli poszukuje cylindra w dobrym stanie bo tulei nie chciałbym wkładać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 9:42, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
pokaz foto rysek, oni mogą honowac głęboko a mogą tylko porównac powierzchnie, jak kupiłem jeden cylek to też wyglądał że ma ryski ale po honowaniu znikły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:17, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
potwierdzam co pisze henio, też kupiłem kiedyś za grosze cylinder od 525 który wyglądał na pierwszy rzut oka tragicznie - po honowaniu rysy zniknęły a cylinder śmiga do dziś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|