|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ledjonn
Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szymanów/Wrocław
|
Wysłany: Pią 16:09, 10 Kwi 2020 Temat postu: Walki rozrządu |
|
|
Witam, w ktm ezc'f 350 po wymianie tłoka i cylindra walki nie są idealnie równolegle do kropek. Względem siebie są równo.
Przed remontem też nie były ale teraz jest minimalnie gorzej. Muszę ściągać koła żeby to naprostowac??
Czy zostawić jak jest? Kolega mechanik mówi, że nowe potrafią tak być złożone i jeżdżą.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ledjonn dnia Pią 17:29, 10 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:43, 10 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie rozrząd przestawiony o 1 zęba...
Akurat 350 w KTM znam jak wlasna kieszen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 17:45, 10 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
dokładnie tez bym powiedział ze przesuniecie jest za mocne i pewnie o 1 zabek jak przestawisz to bedzie równo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ledjonn
Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szymanów/Wrocław
|
Wysłany: Pią 17:57, 10 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Złożyłem tak jak było, mam zdjęcia ułożenia wałków na łańcuchu myślę, że to będzie za dużo ale wieczorem spróbuje. Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ledjonn dnia Pią 17:57, 10 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:59, 10 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Nie mozliwe ze tak bylo. Na wale zblokowales sruba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 18:16, 10 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
czemu nie mozliwe, czasem 1 ząbek pozwoli odpalic silnik i to działa - chociaz rozrzad przesuniety i po poprawie odczuwalnie chodzi lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:21, 10 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Oczywiście że odpali. Zapomniałeś już że ja byłem tego przykładem?
Nie możliwe w sensie że to nie jest poprawne ustawienie rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Pią 18:22, 10 Kwi 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ledjonn
Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szymanów/Wrocław
|
Wysłany: Pią 19:38, 10 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj już tego nie ogarnę.
Śruba zablokowała wal i nie był on ruszany.
Było tak samo ale trochę mniej skoszone względem kropek.
Zmieniłem cylek na Atheny i zabielilem głowicę o 0.01mm jeśli to faktycznie prawda.
Może te zabiegi spowodowaly zmiany .
Jestem pewien że jest tak samo mam zdjęcia łańcucha na kolach zębatych i napisy na lancuchu się zgadzają z tym co jest teraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:31, 10 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
głowic w takich pojazdach sie nie " zabiela" bezsens - chyba ze sa uszkodzone ale to juz i tak rzeźba
ja rozumiem że wszystko było ustawione tak jak wczesniej - ze porobiłes sobie znaki ale albo przeskoczyło ci "oczko" na wale albo jeździłes ze źle ustawionym rozrządem wczesniej - co tu czarowac, nie wiem jakich odpowiedzi oczekujesz - jeździj jest ok ?
ustawr rozrzad tak jak ma byc, pal i jeździj tyle w temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ledjonn
Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szymanów/Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:21, 10 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Zabielilem bo pyzy ściąganiu głowicy bez wyciągania silnika porysowalem lekko głowice na szpilkach. Czyli po takiej akcji powinienem wywalić 4K na nowa głowice bo w tych sprzętach to juz rzeźba ? Nie kumam tego te ktmy to w takim razie sprzęt dla totalnych snobów, wszystko to rzeźba najlepiej tylko robić zamówienia w salonie Ktm na nowe. Ba, po co w ogóle na rynku są używki, tylko kupować nowki i po roku na złom. Bo po roku to juz stara rzeźba.
Na wale nie przeskoczą bo od spodu są przecież prowadnice czy tam naponacze Żeby łańcuch nie spadł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:27, 10 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
czasem lepiej zostawic ryski niz robic płaszczyzne - zwykle u samochodziarzy 0,01 mm wskakuje jedno zero blizej na 0,1 - w samochodach spoko mozna frezowac - raz że jest duzo "mięsa" i nie wpływa to znaczaco na cisnienia, dwa że nawet jak jest duzo zebrane to sa dostepne grubsze uszczelki, 3 sprawa ze w autach głowice sa niskie i długie - w motocyklach tego typu głowice sa mega sztywne, i sprężone praktycznie do granic mozliwosci, wiec nie powinno sie nic frezować
oczywiscie ze to motocykle dla snobów - dopiero to zauwazyłeś ? czesci sa drogie, motocykle drogie, co chwile trzeba serwisowac.
na wale sa slizgi owszem, ale sa modele motocykli w których bez problemów łancuch moze sie przeslizgnąć jak bedzie miał odpowiednio duzo luzu, akurat tu troche strzeliłem bo 250/350 4T maja te prowadnice mega blisko łancuszka, mysle ze jak by sie ktos postarał to sie przestawic moze - np zuzyte slizgi, zuzyte zęby - daje tylko jedną z mozliwosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ledjonn
Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szymanów/Wrocław
|
Wysłany: Nie 11:24, 12 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Panowie, dziękuję za pomoc! Moja bardzo wielka wina. Rozrząd przestawiony o jeden ząbek. Nie pytajcie nawet jak to przeoczylem.
Sztuka pięknie gada.
Wesołych swiat!
Temat chyba do usunięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|