Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

walnięte łożysko na wałku wyważającym problem ze znakami ;/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 11:46, 14 Lip 2012    Temat postu: walnięte łożysko na wałku wyważającym problem ze znakami ;/

Spotkała mnie przykra przygoda.. Walnęło mi łożysko na wałku wywarzającym. Nie stało się nie poważnego bo odrazu zgasiłem moto ale mniejsza o to.

Po rozpołowieniu karterów moim oczom ukazał się wałek (prucz sygu z rozsypanego łożyska). Nie pokoi mnie jedna rzecz. Czemu znaki na wałku nie zgadzają się?? Czy mogły się przestawić czy o co chodzi??
Jak będę składał montować wd swoich znaków które naniosłem jak widać na foto czy jak? Tłok jest w gmp i gdybym chciał wd znaków na wałku musiał bym ruszyć przecież wałem;/. Co o tym myślicie?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gierek




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Włodawy

PostWysłany: Sob 12:19, 14 Lip 2012    Temat postu:

Wszystko z tego co widzę wydaje się być OK, jedynie koła zębate względem siebie są przekręcone tak że znak ze znakiem nie jest blisko siebie (mimo że jedna kropka wpada w dwie tak jak powinno być), czym się objawiało rozpadanie się łożyska wałka ? czy nie rozwaliło ci karteru ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 12:43, 14 Lip 2012    Temat postu:

No właśnie o to chodzi że to dziwnę że te kropki sie nie pokrywają. Przecież chyba te dwie kropki powinny być pomiędzy tamtą jedną a nie że one są u góry i się nie pokrywają wcale.

Kartery na szczęście całe.

Objaw jadę i nagle zgrzyt jakby skrzynie przemieliło lub coś. Zgasiłem moto, zaprowadziłem do garażu i zacząłem rozbieranie Very Happy. Po wykluczeniu że to nie łożysko na wałku rozrządu byłem prawie pewien że to te i po rozpołowieniu karterów teoria się potwierdziła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:32, 14 Lip 2012    Temat postu:

moe czaje tego tematu, przeciez wszystko sie pokrywa, przekrec wałem w lewo i zobaczysz ze kropka na wale jest miedzy kropkami wałka wyrównowazajacego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 20:53, 14 Lip 2012    Temat postu:

No dobra, ale teraz jest w gmp. Wykręce śrubkę od blokady wału, cechy się pokryją a gmp potem przy składaniu reszty jak znajdę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:42, 15 Lip 2012    Temat postu:

a jak znajdujesz gmp przy ustawianiu zaworów gdzie silnik jest zlozony i siedzi w ramie ????????????????????????????????????????????????????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 15:18, 15 Lip 2012    Temat postu:

Dobra już wiem;d
Silnik na stole leży całyVery Happy.
Wał puszczam luzem, składam kartery na znakach na wałkach a gmp przecież chyba znajdę poprzez to że jak założe cylinder z tłokiem to obrócę sobie wałem i tłok będzie na równi z cylindrem i ot to całe gmp znalezione nie;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:36, 15 Lip 2012    Temat postu:

skoro masz problem z gmp zastanawiam sie jak sobie poradzisz z ustawieniem luzu osiowego wału

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Figus




Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:59, 15 Lip 2012    Temat postu:

po co robić znaki jak masz w oryginale poznaczone wszystko. Wał składasz z wałkiem na ori znak, skręcasz karter blokujesz wał śrubką ustawiasz wałek na znaki zapinasz rozrząd i musi wszystko grać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin