|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 23:16, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
wentylator to tylko dodatek. zobacz sobie częsci powerParts. pełno jest róznych dodatków. miedzy innymi jest to wentylator. ja tez tego nie mam. pół sezonu przelatałem i w gorące dni na torze czy lesnych sciezkach nie ma mowy o zagotowaniu. no chyba ze na prawde piłujesz na niskich biegach i moto nie ma chłodzenia. wentylator to dodatek na przeprawy, bagna, czyli tam gdzie nie uzyskujesz duzych predkosci. nie masz co sie martwic i kupowac wentylatora. pojeździj i zobacz czy w ogóle bedzie Ci potrzebny. ja jak mówiłem w połowie wakacji kupiłem moto, no fakt jest gorący. ale nigdy nie miałem sytuacji podchodzącej do zagotowania moto temp trzyma odpowiednia idealnie zawsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikone
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 8:53, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ok to daruje sobie narazie wentylator ;D tymbardziej ze jeszcze motorem nie smigałem ani razu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam77
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Czw 18:18, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Witam koledzy podrzućcie jakiegoś linka do tego wentylatora od quada , bo te linki juz nie działają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:33, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
pierwszy lepszy [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam77
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Czw 20:40, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki henio właśnie oglądałem je ,ale nie byłem pewny ten czy jakiś inny .A te ucha po bokach to odciąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:51, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
moge dodac ze przelatalem sezon z tym wiatrakiem czasami moto bylo ulepione calkowicie w blocie, zawsze myte karcherem po wiatraku tez i jak narazie dziala w upalne dni pare razy sie wlaczal, w chlodniejsze trzeba bylo bardzo moto wymeczyc zeby sie zalaczyl, przez jakis czas nawet myslalem ze mam uszkodziny czujnik temperatury ale wszystko bylo ok.
Polecam taka wydumke kasa smieszna a dziala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:18, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
ja jedno ucho odciąłem i z grubosci w jednym miejscu spiłowałem górne ucho zostawiłem. potem przymierzysz sobie co i jak bedzie pasowało. mi dopasowanie zajeło 5 minut,,, + rozbieranie moto mozna porobic z blaszek mocowanie ja przypiałem to na 2 trytytki i sie trzyma jak trzeba ;D
codo wytrzymałosci m itak samo wszystko ładnie lata. jedynie jak go umyje to po zetknięciu czujnika kręci mi sie z połową prędkosci. nie wiem czemu ;P ale chwile przedmucha sie i dmucha potem normalnie. mi sie w sezonie włączył tylko 2X, raz na topeniu po błocie, a 2 raz jak było +15 stopni i byłem na torze gdzie była stroma górka i tylko na niej jeździłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam77
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Czw 21:27, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bez tego ani rusz miałem zamontowany ori wentylator i się rozsypał po glebie , teraz nie będę inwestował 500pln. 60 zł to w sam raz tym bardziej ze jeździmy po górach i katowanie podjazdów rzecz nie zbędna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 20:14, 12 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Siemka
To mój pierwszy tutaj post )
Zainteresował mnie ten temat i mam do niego pytanie :].
po pierwsze nie chcę wyjść na górnika, że odkopuje temat, ale raczej jest w miarę aktualny xD
Pytanie jest tego rodzaju;
Jak już mam zakupiony wentylator i czujnik. To gdzie dokładnie podłączyć wentylator oraz w czujniku są miejsca na przewody więc + z wentylatora łącze z plusem od czujnika, a minus wentylatora z minusem czujnika i potem do tego dokładam + i - z akumulatora czy jak xD?
Dzięki za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:32, 12 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
w instalacji exc jest gotowe wyjscie z napieciem pod wiatrak i wtedy robisz tylko maly obwód ze mase zajesz bezposrednio do wyjscia (-) w wiatraku, dalej ciagniesz(+) od wtyczki , po drodze montujesz bezpiecznik np 10A, nastepnie po drodze wpinasz termowlacznik i koniec obwodu podlaczasz do (+) przy wiatraku.
jak nie masz wyjscia w instalacji pod wiatrak to najlepiej pociagnac przewody bezposrednio z akumulatora.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Nie 20:34, 12 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 20:44, 12 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli miej więcej tak jak napisałem, z tym że (+) i (-) mam już wyprowadzone oryginalnie kostką z instalacji i wtedy do tej kostki prócz wentylatora dołączam jeszcze przewód (+) i (-) id termoregulatora np od bmw jak wyżej ktoś pisał tak?
I może głupie pytanie ale jak ta oryginalna kostka która w exc wyprowadzona jest wygląda i w którym miejscu mam ją lokalizować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:54, 12 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
moze najpierw kup moto wtedy latwiej bedzie ja zlokalizowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 20:16, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jaki jest rodzaj gwintu czujnika płynu w chłodnicy exc-r rok 2008?
Piszecie, że nadaje się od BMW (te mają 12x1.5), a w inny miejscu że 14x1.5.
Który kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 20:21, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jak nie masz pewności możesz brać suwmiarkę w dłoń i zmierzyć sobie średnicę ). 12 i 14 to średnica zaś 1.5skok gwintu ale w jednym i drugim jest taki sam )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:51, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Poramańcz czujnik ma miec rozmiar gwintu 14x1.5 i wiekszosc czujników o jakie pytalem i były typowane najczesciej do bmw. Idz do sklepu, popros o katalog z tego typu czujnikami i w nim bedziesz mial rozpisane i rozrysowane wszystkie czujniki, wybierasz co ciebie interesuje, porównujesz ceny, kupujesz i po sprawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|