|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 11:03, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zapek napisał: | Dzieki za nr czesci. Wychodzi jakies 350zl.
Bede sie musial mocno nad ta pompa zastanowic bo chlodzenie to duzy minus SX'a :-/
W DR-Z 400Y nigdy nie zdazylo mi sie aby plyn sie zagotowal... |
jeszcze jedno,
jak założysz tą pompę to musisz :
albo zakupić kolanko akrapa, albo stuningować kolanko KTMowskie bo pompa sie nie zmieśći
ja wybrałem ta drugą opcję - na powierzchni ok 2 cm zrobiłem wgłębienie żeby kolanko nie dotykało pmpy i węża i jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:27, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
do rfs-a nie ma wiekszych pomp chłodziwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
goger
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Galicja
|
Wysłany: Nie 9:30, 09 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | do rfs-a nie ma wiekszych pomp chłodziwa |
w powerpartsach nie, ale tu jest: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 18:07, 09 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Co do pomp to ostatnio myślę, czy czasem nie wziąść uszczelki od pompy, iść do tokaża by mi zrobił taką uszczelkę z mosiądzu, miedzi, aluminium albo czegoś o grubości 5mm i do tego by wykonał wirnik i będzie jak ta tuningowa chyba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 19:33, 09 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | Co do pomp to ostatnio myślę, czy czasem nie wziąść uszczelki od pompy, iść do tokaża by mi zrobił taką uszczelkę z mosiądzu, miedzi, aluminium albo czegoś o grubości 5mm i do tego by wykonał wirnik i będzie jak ta tuningowa chyba? |
yea
dokładnie tak, w tej tuningowej nic magicznego nie ma dystans+większy wirnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 20:54, 09 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie.
Tylko myślę z kąd mu wirnik na wzór skołować, bo w cadzie nie chce mi się bawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 21:40, 09 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | No właśnie.
Tylko myślę z kąd mu wirnik na wzór skołować, bo w cadzie nie chce mi się bawić |
jak będę robił tłok za ok 20mth to Ci zwymiaruję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 22:00, 09 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | 4tSTUNT napisał: | No właśnie.
Tylko myślę z kąd mu wirnik na wzór skołować, bo w cadzie nie chce mi się bawić |
jak będę robił tłok za ok 20mth to Ci zwymiaruję |
o_O był bym bardzo wdzięczny:))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:23, 10 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
najlepiej zgłosisc sie do kogos kto pracuje na cnc bo byle tokarz ci tego nie zrobi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yaro
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:05, 14 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jestem w trakcie montazu wiatraka z ATV, zakładam go za prawa chłodnica. Wiatrak załozyc tak zeby krecac sie wyciagał gorace powietrze z chłodnicy czy zeby w nia dmuchał ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 19:07, 14 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
wyciągał. jakby dmuchał to by podczas jazdy powietrze stało w miejscu a pewnie pęd powietrza kręciłby wentylatorkiem w druga strone i by sie spalił szybko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yaro
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:29, 14 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tak tez myslałem, ale wolałem sie poradzic dla 100 % pewnosci. Dzieki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stefan
Gość
|
Wysłany: Sob 9:17, 15 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Nie byłaby większa skuteczność jakby wiatrak dmuchał od przodu w chłodnicę? Oryginalnie się tak montuje, żeby wyciągał z chłodnicy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 10:54, 15 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Oryginalnie wyciąga, jest z tyłu. Z przodu przy wyłączonym wentylatorze blokowałby przepływ powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:32, 15 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
pomysl - moto stoi fakt dmucha w chłodnice zimne powietrze i jest ok. ale ruszasz i pęd powietrza jest przeciwno do dmuchanego powietrza przez wentylatorek. i pogarszasz przepływ powietrza takim czyms. i jak juz wspomniałem u mnie na wyłączonym wentylatorku przy nawet średnich prędkosciach juz krecił sie i to dosyc mocno ( od pędu powietrza) wiec mozna go spalic jak sie bedzie kręcił w drugą strone od pędu. ppozatym wiekszosc aut i moto ma wentylator montowany w taki sposób
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|