![Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna](http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000002/blacklogo.jpg) |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Czw 15:18, 01 Lis 2018 Temat postu: Wgniecenia na dyfuzorze, a charakterystyka silnika |
|
|
Jakie są Wasze doświadczenia? Jak bardzo kilku centymetrowe wgniotki zmieniają sposób oddawania mocy. Motor traci moment na niskich obrotach czy raczej traci moc na wysokich ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:28, 01 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
bardziej moc na wysokich - ale czy to jest zauwazalne - miałem troche wgniotek po wyprostowaniu osobiscie róznicy nie czuje ale pewnie dobry zawodnik cos by zauwazył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Czw 20:04, 01 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Tez właśnie tak właśnie mi się wydawało, a za sam moment od dołu odpowiada chyba bardziej pojemność oraz zawór wydechowy, jeśli ktoś ma inne zdanie niech mnie poprawi:) A jak sprawa wyglada jeśli chodzi o dyfuzory tuningowe i seryjne.? Czy taki dyfuzor może zmienić moment obrotowy na niskich obrotach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:28, 01 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
ciezko to przeliczac i porównywać, bo generalnie im wydech dłuzszy/ mnejszy tym poprawic sie moze moment obrotowy - taka wgniotka zmniejsza komore - ale wprowadza jakies zawirowania pewnie wiec bardziej jest na minus niz na plus.
ale jak wspomniałem - 90% uzytkowników nawet sporej wgnioty nie poczuje nawet
tak dyfuzory tuningowe są "liczone" pod daną partie obrotów - nie da sie zrobic uniwersalnego, najblizej usrednionej jazdy jest ten fabryczny. sa np FMF gnraly które poprawiają dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Nie 14:32, 04 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Spotkałem się również ze zdaniem ze pogięty dyfuzor może powodować uszkodzenie silnika, ze odbita fala w czasie rezonansu uszkadza okna w cylindrze tłok itd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robert12357 dnia Nie 14:33, 04 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|