|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ivanoszka
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 18:40, 22 Cze 2015 Temat postu: witam - exc 520 do oceny |
|
|
Witam, to mój pierwszy post wiec się przedstawię, jestem Michał mieszkam w Gliwicach, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad motorkiem do enduro, parę sezonów przelatałem na transalpie pd06, ale głównie po czarnym, przestało mi się to podobać.
Znalazłem w mojej okolicy moto jak w ogłoszeniu, może ktoś zna albo potrafi ocenić po fotkach, proszę o pomoc:
niestety nie mogę dodać adresu ogłoszenia, prosze wkleić link po normalnym adresie olx
/oferta/ktm-520-exc-zarejestrowany-oplacony-CID5-ID9rGCP.html#a64b6f603d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 20:10, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
hej, witamy na forum, faktycznie jak na ten rocznik to wygląda całkiem dobrze, ciekawe jak tam cylinder, bo trochę latek juz ma i powinien byc już zmieniony
link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ivanoszka
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 20:14, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX - dziekuję za szybką odpowiedz i wklejenie linku, pomiar kompresji pewnie pomoże w ocenie stanu cylindra, jaka powinna być minimalna kompresja w takim silniku żebym nie musiał na starcie zainwestować kilka tysięcy w remont ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:25, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
po zdjęciach ok.; tarcze wyglądają na oryginał, rama (kolor) też, nawet oryginalne przełączniki są, tylko te podwyżki to patent rodem z "koziej wólki"
trzeba pojechać obadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 20:32, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
najlepiej to zmierzyc cylinder,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 20:41, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Motocykl masz blisko ale pomyśl czy aby na pewno potrzebujesz 520 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ivanoszka
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 20:51, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
te300- faktycznie, podwyższenie pierwsza klasa
KristofSX - serwisówke z twojej strony już przejrzałem, ale wątpię żeby sprzedający się zgodził na pomiar.
Zapek - na pewno nie potrzebuje, ale wydaje mi się że to jedyny sensowny motor w mojej okolicy, oczywiście w moim zasięgu finansowym, nie pogardził bym nawet 250f ale tego jest mało, najeździłem się już po kraju za samochodami i postanowiłem dawno temu, że nie pojadę oglądac dalej niż 100km, chyba ze będzie 150% pewniak z wszystkimi fakturami za naprawy i remonty od pierwszego właściciela
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ivanoszka dnia Pon 20:54, 22 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 21:00, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Umów się na oględziny u mechanika ( np. w Rybniku) - jeśli sprzedający się zgodzi to już jest na plus dla niego. Jeśli się nie zgodzi to szczególna ostrożność. Bez otwierania silnika to loteria.
Ale to wszystko doskonale wiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
groza27
Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złocieniec
|
Wysłany: Pon 21:05, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
a przy okazji mam pytanie duzo 520 sie rozni od 525??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:18, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
inna rama, inny kat tylnego zawieszenia, silnik ma kosz sprzegła na segera, reszta to zmiany kosmetyczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:19, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
525 trochę nowsza konstrukcja (szły od 2003) silnikowo prawie to samo, inne zawieszenie,trochę zmieniona rama, generalnie im nowszy tym lepszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
groza27
Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złocieniec
|
Wysłany: Pon 21:22, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
nie jezdzilem jeszcze ani na jednym ani na drugim ale slyszalem ze 520 chodzi jakby tam gwozdzi nawrzucal prawda to czy mit?? nie chodzi mi o zajechany model tylko taki w "miare"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:54, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
przez to sprzegło na segera troche głośniej, ale ogólnie te silniki troche hałasują. w porównaniu do nawet starych japonców to są głośne.
w moim odczuciu czuć że 520stka prowadzi sie krowiasto, 525 zdecydowanie lepiej, ale też zdecydowanie lepiej prowadzi sie od 525, 530stka, z kolei od 530stki jeszcze lepiej sie smiga 500tą ;D co chwile wprowadzają modyfikacje i motocykle za pare lat to chyba bedą same jeździły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 7:03, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
A 450,520 ,525sx czy jest różnica w pochylenie główki ramy?i czy lepiej się prowadza od exc?chodzi mi głównie o pokonywanie zakrętów. Ma ktos w tej kwestii doświadczenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:11, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
z tego co słyszałem to ramy są te same. sxy są bardziej narwane. jak chcesz pokonywać zakręty kup 250tke 450 i w góre w zakrętach wyjeżdzają mocno na zewnątrz, ostatnio sie exc 125 przejechalem to mozna praktycznie w miejscu zawracać róznica potęzna ;D
jak sobie zestroisz dobrze moto to nie bedzie znaczenia czy sx czy exc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|