|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Wto 18:28, 01 Paź 2013 Temat postu: Wolne obroty |
|
|
Na niedzielnym wypadzie mój Kat 520 , pierwszy raz mnie zawodził tzn. miałem problemy z odpalaniem. Ciepły czy zimny problem z odpaleniem, dziwnie bo jak przy odpalaniu usnąłem gaz to wtedy odpalał jednakże nie zawsze. Bateria padła i przy odpalaniu kopka pękła ... same straty. Ustawiłem zawory (0,10) pomimo tego , że niedawno ustawiałem, wyczyściłem gaźnik, wymieniłem świece, kupiłem nowy akus. Problem polega na tym, że jak ustawię wolne obroty to raz przy odpaleniu są wysokie , drugim razem niskie. Linkę gazu sprawdziłem czy nie zacina - wszystko OK. co może być przyczyną tego że obroty raz są wysokie drugim razem niskie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 18:47, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
sprawdź oring na śrubce od regulacji mixtury (tej od dołu), małe to to jest, i łatwo przy zakładaniu go zawinąć,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Wto 19:28, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
iglica - sprężyna-podkładka metalowa-oring , taka kolejność?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 19:46, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Keny napisał: | iglica - sprężyna-podkładka metalowa-oring , taka kolejność? |
z tego co pamiętam to tak, oring na końcu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Śro 17:04, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Rozebrałem gaźnik jeszcze raz i niby wszystko OK. Pali na dotyk, wkręca się ładnie, jednak po "przy gazówce" pozostaje na wysokich obrotach , następnie następna "przy gazówka" i obroty spadają na "wolne". Linki nigdzie się nie zahaczają , gaz odbija każdorazowo. Kurczę powoli tracę cierpliwość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 0:26, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
a przepustnica jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 9:06, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Jak wyżej sprawdź przepustnice,nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a głowicą oraz uszkodzone węzyki od podciśnień.....A przepustnice często padają...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 9:21, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
a po rozebraniu gaźnika regulowałeś mieszankę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Czw 15:46, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tak każdorazowo ( u mnie najlepiej "chodzi" przy wykręceniu 2,5obr.) , mam dorobioną przepustnicę ale wszystko "chodziło" i taki objaw pojawił się nagle króćce gumowe sprawdzone są szczelne wężyki są OK. Możliwe , że się może przycinać przepustnica na "wózku"?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:36, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
sprawdź czy linki nie są postrzępione, sprawdź czy tez zawiesza sie przy luźnych linkach (nie przygniecionych zbiornikiem), możesz tez sprawdzić czy jest jakikolwiek luz osiowy na ośce, jeśli go nie ma to trochę poluzuj śrubę na ośce i przesuń ta blaszkę w kształcie litery U żeby oska miała lekki luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Czw 18:11, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A może po prostu spadła temperatura powietrza i jest więcej powietrza w powietrzu, przez co masz zbyt ubogą mieszankę na wolnych obrotach? Takie rzeczy się dzieją i, w sumie, należy przy większych zmianach temperatury regulować gaźnik (nie mówię już o zmianach dysz czy iglicy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Czw 20:29, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Linki na 100% są OK. , zdjąłem tą osłonę plastikową przy gaźniku i obserwowałem czy odbija gaz do końca i czy się nie zawiesza - wszystko OK. nie rozumiem "możesz tez sprawdzić czy jest jakikolwiek luz osiowy na ośce, jeśli go nie ma to trochę poluzuj śrubę na ośce i przesuń ta blaszkę w kształcie litery U żeby oska miała lekki luz"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:25, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
poruszaj tym kółkiem gdzie sie zaczepia linki ale nie w sposób w jaki pracuje podczas dodawania gazu, ale tak jakby w poprzek motocykla żeby mniej więcej wybadac luz osiowy. Jak ten luz jest za mały to potrafi sie wózek przycinać o ścianki gaźnika. Ostatnio to samo przerabiałem i z zewnątrz wszystko wyglądało ok, linki ładnie odbijały, kółko opierało sie o ogranicznik po odjęciu gazu a obroty lekko sie przywieszały, po zdjęciu górnej pokrywki dało sie zauważyć ze cały wózek potrafił sie czasami przywiesić i właśnie zwiększenie luzu osiowego na ośce trochę rozluźniło sytuacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 5:27, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
OK. rozumiem dziś po pacy sprawdzę ten luz. Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Dam znać ja ogarnę temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 19:28, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem niesymetrycznie ustawiony wózek. Odkręciłem ta śrubkę co się wkręca na klej i ustawiłem centralnie ją centralnie po środku tak jak jest pokazane w serwisówce, narazie się nie przycina mam nadzieję, że to było przyczyną , w niedzielę sprawdzę w terenie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|