![Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna](http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000002/blacklogo.jpg) |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:33, 30 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
samo wrzucenie wtryskiwacza do myjkli nic nie da, trzeba go jeszcze odpowiednio wysterowac i robic to w odpowiedniej chemii. Z tego co pamietam to interfejs jest inny do exc/sx i inny do 690...
Sonda lambda nie ma wpływu, mało które exc ja posiada na stałe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 22:11, 30 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
To mnie pocieszyłeś ;/
W takim razie nie wiem czy w ciemno zamawiać pompę paliwa, a potem ew. wtrysk czy co zrobić.
Do najbliższego serwisu ktm'a 120km, więc odpada, a z tego co mówisz diagnostyki sam chyba nie zrobię ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 22:17, 30 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Zmieniałeś świece?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 15:48, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
TuneECU niestety nie działa w hard enduro/cross KTM/Husaberg/nowa Husqvarna - tylko od 690 w górę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 18:02, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Zmieniałeś świece? |
Świeczka ma nalatane 50 godzin. Daje świetną iskrę, ale w razie X chyba wsadzę nową, tylko boję się jej natychmiastowego uszkodzenia wskutek tego, że jeśli problem nie ustanie nie zostanie wygrzana i może być kaszana ;/.
Fat napisał: | TuneECU niestety nie działa w hard enduro/cross KTM/Husaberg/nowa Husqvarna - tylko od 690 w górę. |
Dziękuje, to cenna informacja, więc nie będe się bawił w te kable , aczkolwiek może ktoś się bawił i wie jaki program, jakie kable, co i jak połączyć w domowych warunkach by doagnozowac swoje crosałki, bez konieczności podpinania się w serwisie.
Na ten moment jest umówiony w pn w sersie ktm'a z samym wtryskiem. Mają mi powiedzieć czy go wymyja tak jak to być powinno i za ile.
Może akurat ładnie to zrobią i z wtryskiem będzie spokój.
Dodatkowo zamówię nową świecę jak już wspomniałem.
Największy dylemat mam czy kupić miernik ciśnienia do benzyny by zobaczyć pod jakim ciśnieniem pompa podaje, czy w ciemno kupić pompę, tylko wtedy pojawia się pytanie czy taki zaminnik za 100zł ([link widoczny dla zalogowanych], czy droższy z allegro za 160 ([link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 19:58, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ja już w życiu miałem różne przygody ze świecami i to jest pierwsza rzecz jaką zmieniam. Świece nie kosztują majątku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 13:01, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany.
Winowajca:
Albo wtrysk, albo pompa paliwa, albo jedno i drugie .
Co zostało zrobione:
Wtrysk oddany do serwisu KTM'a. Leżał tam w jakiejś chemii, a następnie został wymyty w myjce ultradźwiękowej. Podobno troche syfu z niego wyleciało.
Zmieniona pompa paliwa na nową, zamiennik, ten tańszy za 100zł.
Dodatkowo bak wypłukany, wyczyszczony - było w nim troche syfu ;/. Także zamontowany nowy papierowy przepływowy filtr paliwa ten za pompą. Zatankowane świeżutkie 4l benzyny.
Po tych operacjach moto odpaliło bez problemu. Wolne obroty trzymało, więc złożone zostało do kupy. Odzyskało moc i dawną witalność. Na koło lepiej rwie niż zaraz po kupnie.
Regulacja TPS czyli nie była konieczna, a także nie było trzeba montować nowej świecy (miałem w razie X nówkę na półce).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 20:57, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
To teraz zapodaj mu nową świecę nie zaleje jej jak coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alien EXC
Gość
|
Wysłany: Pon 13:52, 31 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Mam podobny problem pacjent exc 450 2015 sixdays na niskich chodził w miarę ale ciężko pali ostatnia jazda bardzo osłabł a teraz po odpaleniu nie chce się wkręcić na obroty ciągle wali marchewy z komina zero mocy i po gwałtownym dodaniu gazy dławi się... Typowy brak paliwa. Na etapie kiedy ciężko palił szukałem przyczyny w luzie zaworów później kupiłem świece i klucz z cienką ścianką po zmianie chodzi tak samo po przeczytaniu waszych postów już chyba wiem gdzie szukać. Widocznie te nowsze też są bardzo wrażliwe na paliwo ale zobaczymy jak się wszystko wyjaśni
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 15:23, 31 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
ciezko ci bedzie dobrze to zweryfikować
skoro swieca nowa to opcje pozostaja w układzie wtryskowym - albo pompa, albo sam wtrysk czasem podobny objaw da mocno zasyfiony filterek na szybkozłączce - takze zaczął bym od wymiany filterka - ewentualnie sciagniecie go i ocena jak wygląda
czy pompa czy wtrysk - bedzie dość cięzko ocenić bez narzedzi, fachowo pod pompe podpina sie zegar akurat w ktmie kazą zegar miec z wypływką i wtedy mierzyc jak sie zachowuje cisnienie, ale nawet w układ jak sie wepnie odpali silnik to fajnie widac co sie dzieje
wtrysk najlepiej to podmienic - diagnoza najszybsza wtedy jest ale jak nie ma opcji to na jakims urządzeniu do testowania wtrysków czesto widac problemy
jak chcesz to mozesz mi wysłac wtrysk do testów ( na urządzeniu stacjonarnym ) jak nie masz w okolicy mozliwosci takiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:36, 31 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
A o co chodzi z tym zegarem z wypływka?,.To jakiś specjalny zegar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 10:23, 01 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
zegar z bocznym przewodem którym wypływa paliwa - nie mierzy więc cisnienai statycznie ile pompa " nabije" tylko jest jakistam kalibrowany wypływ i z tym wypływem ktm zaleca mierzyć cisnienie, jest to lepszy pomiar od statycznego bo pompa moze czasem wydusić odpowiednie cisnienie, ale nie miec wydajnosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|