|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 19:51, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tutaj masz parę zdjęć konektorków. Jest ich więcej i parę rozmiarów, których ja nie mam
I przykład jak do wtyczki można podłączyć bezpośrednio konektorek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrekws
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:11, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Dzieki za foty i podpowiedzi, te konektory w czerwonej izolacji z twoich zdjec, to juz dzisiaj sobie kupilem, a dokladnie w taki sposob jak pokazujesz na zdjeciu zamierzam podlaczyc tylna wiazke wykorzystujac konektory okragle z kabla Molex, ktory nabylem dzisiaj za 5zł
Jesli ktos bedzie cos podlanczal do listwy na licznikiem i bedzie potrzebowal dopasowac konektorki to polecam taki kabelek sa tam i zlacza meskie i zenskie- wystarczy rozpolowic wtyczki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrekws dnia Pią 21:12, 03 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:12, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
wogule kierunki sa obowiazkowe na przegladzie ?? nie ma takiej zasady ze jak juz sa to musza dzialac, ale jak nie ma ich wogule to nie ma obowiazku stosowania ich ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrekws
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:18, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
No niby sa obowiazkowe, jest tam jakas data i jesli motor byl wyprodukowany przed nia to ok, chodzi glownie o stare motory, ale w nowszych maja byc. W praktyce wyglada to tak, ze te kierunki sa zakladane wylacznie do przegladu a pozniej wedruja na poleczke w garazu. W terenie raz dwa koncza swoj zywot migacza poczciwego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:58, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zalezy u kogo sie robi przegląd. mam kumpla co miał huske WR 125 bez kierunków zajechał na przęgląd i podbił bezproblemu, to mysle i ja podjade tam to nie bedzie sie tak czepiał opon, wydechu itp. kierunki miałem ale jeden nie działał. no i sie zastanawiał chwile czy podbijac przegląd ;/ ostatecznie podbił, bo zacząłem mu mówić ze kierunki w takim moto to nieporozumienie, że na ulicy spoko, ale w terenie albo sie gubia, albo zarówki uszkadzają od wibracji itp.
czyli chyba lepiej podjechać bez kierunków niz z niesprawnymi ;P i ja wyznaje taka zasade jak ganiam po miescie. 0 kierunków sygnalizuje reką w razie konieczności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:03, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja u siebie montowałem takie.
Są od pojedynczych po 6-pinowe.
Zaleta - bdb wykonane i hermetyczne!
Do kupienia tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 22:06, 03 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 23:13, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tylko że konektorki w tych wtyczkach są najmniejsze z tych podstawowych i za grubego kabla nie podłączysz. Chyba że źle widzę ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 23:23, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
max takie jak na mojej fotce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 1:17, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie trochę za małe Ja stosuje zazwyczaj samochodowe bo przewody, które stosuje nie zmieściły by się w te twoje ;] Może bd robił instalacje elektryczna od podstawy to wtedy mogę zastosować takie jak ty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 10:30, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | zalezy u kogo sie robi przegląd. mam kumpla co miał huske WR 125 bez kierunków zajechał na przęgląd i podbił bezproblemu, to mysle i ja podjade tam to nie bedzie sie tak czepiał opon, wydechu itp. kierunki miałem ale jeden nie działał. no i sie zastanawiał chwile czy podbijac przegląd ;/ ostatecznie podbił, bo zacząłem mu mówić ze kierunki w takim moto to nieporozumienie, że na ulicy spoko, ale w terenie albo sie gubia, albo zarówki uszkadzają od wibracji itp.
czyli chyba lepiej podjechać bez kierunków niz z niesprawnymi ;P i ja wyznaje taka zasade jak ganiam po miescie. 0 kierunków sygnalizuje reką w razie konieczności. |
mi w exc za brak licznika nie podbili...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrekws
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:59, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A jak to jest z oplata, za badanie i tak sie placi nawet jak nie podbija?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 11:09, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
w necie masz o tym info nawet. 63 zł nie płacisz jak ci nie podbiją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 13:40, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam kata z 2000r i licznik jak rowerowy przejdzie na tym przegląd? Powinien, licznik to licznik a oryginalnie taki był xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 14:58, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
nie płacisz.
Pojechałem na inną stację, nawet bardziej renomowaną i nikt nic o liczniku nie mówił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|