|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bladyrox
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:20, 27 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A z zagranicy proponujesz ściągać KTM? Oczywiście 08+ rok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olek300
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:37, 27 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz na wydanie max 10500 to szukaj minimum 06 a najlepiej już model od 08 np tu masz niby 2007 ale model 2008 za 10900 ale długo już go widzę to pewnie sprzedał by coś taniej. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 6:38, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Nie widzę sensu kupowania 2T bez zostawiania sobie pieniędzy na remont.
Według mnie lepiej kupić starszy, tańszy i zrobić kompletny remont.
Kupisz takiego drogiego zrobionego pod sprzedaż gdzie niby wszystko cacy a tam tłok selekcja C, wymieniany bez wymiany korby i łożysk, za chwilę zacznie być do wymiany membrana, ślizgać się sprzęgło i masz do włożenia 2-3tys. lub więcej. I co brak siana - i znowu temat co myślicie o tulei w 125 exc?
A jeszcze gorzej jak Ci coś po 3mth wyjdzie dołem z powodu j.w.
2T nikt za darmo po remoncie nie sprzedaje.
Dojdzie Ci jeszcze wymiana napędu, tarcz hamulcowych, łożysk główki ramy, oleju w lagach i uszczelniaczy.
Szukaj takiego za 6tys. i zrób go na malinowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:54, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
bladyrox napisał: | A z zagranicy proponujesz ściągać KTM? Oczywiście 08+ rok. |
Proponuję... kupić to co bedzie w lepszym stanie i pamiętaj że na ewentualny remont musisz sobie zostawić minimum ze 1-2 tyś.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Czw 10:56, 28 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bladyrox
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:50, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A na jakich stronach mam szukać takiej KTM na niemieckim ebayu nie ma za bardzo wyboru polscy "handlarze" czyszczą wszystko. ://
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:58, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A co Ci sie tak śpieszy z zakupem? Po zimie ceny spadną i coś znajdziesz u nas. Możesz szukać na mobile.de z tym że.. ceny są wysokie a za rocznik 08 trzeba dać koło 4 tyś euro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bladyrox
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:54, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tutaj coś znalazłem.
A w jakiej cenie w euro szukać KTM EXC 125 z 07+ rok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olek300
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:21, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Na tej stronce jest sporo ogłoszeń z Włoch moto.it ale myślę że ci sie takie sprowadzanie nie opłaci za bardzo ja najtańszego 125 z 2009roku znalazłem za 2600euro to na nasze masz prawie 11000zl a wysyłałem ci z pl za 10900, jak dodasz do 11000 koszty paliwa to zupełnie sie nie opłaca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 18:25, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Zrob tak jak Ci wielu kolegow podpowada kup tanszego i zrob to co ma byc do zrobienia bo potem w sezonie awarie wychodza ja tak kupilem niby rachunki z serwisu z opola i po paru mth siadly uszczelnienia z przodu puzniej lozyska w kolach i wachaczu do tego doszla opona na tyl i jak malo by bylo to pekla jedna dzwogienka zaworowa tyle szczescia ze nie narobila szkod ale od razu wymiana lancuszka i lozysk na walku rozrzadu a nastepnie sprzeglo cale do wymiany
i to wszystko w zaledwie 5 miesiecy a niby super stan byl i po zakupie to lekko ponad 2 tys wydane na oleje czesci i klucze do obslugi ktm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Czw 18:28, 28 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bladyrox
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:51, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Na razie tak przejadę się po KTM EXC 125 za 11,800 z 08 roku zobaczymy mogę wydać te 11 tyś jeśli coś pójdzie wiem w co się mieszam jak mam wydać to i tak wydam w części 2x razy tyle co w EXC wybuliłem.
A moja jazda będzie wyglądała co tydzień, dwa tygodnie jazda łagodna po drogach polnych, lasy co 1-2 godzinki z przerwami.I oczywiście z czymś popsutym będę się kierował na serwis KTM.
A mogę za zgodą właściciela KTM oczywiście można przejechać się do serwisu KTM i aby jakiś porządny mechanik sprawdził zobaczył stan KTM? (zapewne za sumkę jakąś?) )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bladyrox dnia Czw 21:54, 28 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 22:32, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Nie widzę sensu kupowania 2T bez zostawiania sobie pieniędzy na remont.
Według mnie lepiej kupić starszy, tańszy i zrobić kompletny remont.
Kupisz takiego drogiego zrobionego pod sprzedaż gdzie niby wszystko cacy a tam tłok selekcja C, wymieniany bez wymiany korby i łożysk, za chwilę zacznie być do wymiany membrana, ślizgać się sprzęgło i masz do włożenia 2-3tys. lub więcej. I co brak siana - i znowu temat co myślicie o tulei w 125 exc?
A jeszcze gorzej jak Ci coś po 3mth wyjdzie dołem z powodu j.w.
2T nikt za darmo po remoncie nie sprzedaje.
Dojdzie Ci jeszcze wymiana napędu, tarcz hamulcowych, łożysk główki ramy, oleju w lagach i uszczelniaczy.
Szukaj takiego za 6tys. i zrób go na malinowo. |
a ja wlasnie skonczylem remont w swoim sx i po wekendzie idzie na allegro.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|