Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyciągnięcie gaźnika KTM RFS
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Śro 6:28, 03 Lut 2016    Temat postu: Wyciągnięcie gaźnika KTM RFS

Muszę wyczyścić gaźnik w swoim kacie, po ostatniej wizycie w myjni kat nie chodzi tak jak powinien, po odkręceniu gazu robi po prostu buuuu. Wkręciłem maksymalnie śrubkę od pompki ale to nic nie dało. Wymieniłem filtr powietrza i też nic, ale bardzo możliwe, że przy ostatnim myciu filtra nie włożyłem go dobrze i stąd problemy z odpaleniem po myciu.
Czy macie jakieś patenty, żeby się nie namęczyć z wyciąganiem (poza odkręceniem linek oczywiście). Pacjent to 450 EXC 2004. W poprzedniej 200 buło znacznie więcej miejsca w okolicach gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:31, 03 Lut 2016    Temat postu:

Zacznij od wyciągnięcia fajki i osuszenia jej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 9:24, 03 Lut 2016    Temat postu:

tez mysle że to nie problem z gaźnikiem, chybaze gdzies przewodami wody zaciągnał. na pewno regulacja pompki nie ma nic do tego


a co do samego gaźnika - odkręca sie airbox na dole, (górne luzuje ) i jak na zawiasie odchylasz wszystko do góry i jest super dostep.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Śro 10:38, 03 Lut 2016    Temat postu:

Fajkę wysuszyłem i wymieniłem świecę - było tam trochę. Wszytko się zaczęło po myciu. Jak dodaję gazu powoli to się normalnie wkręca. W airboxie było sporo syfu i jak niedokładnie założyłem filtr powietrza to może zaciągnął syfu do gaźnika.
Dławienie przy gwałtownym odkręceniu dla mnie bardziej przypomina efekt braku paliwa a nie zalewania moto.
Nie mam pojęcia, kiedy w tym sprzęcie był czyszczony gaźnik także z pewnością mu się przyda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 10:45, 03 Lut 2016    Temat postu:

no to na pewno, a problemy z pompką zwykle sa przez własnie nadmiar paliwa a nie brak ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:48, 03 Lut 2016    Temat postu:

Po pierwsze to wyczysc gaznik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Śro 10:57, 03 Lut 2016    Temat postu:

Pawciak od tego chcę zacząć...stąd ten post
Henio pompka od początku podawała za dużo paliwa ale objaw był inny, po dodaniu gazu chwila nic a po chwili musiałem się kieownicy trzymać, żeby mi moto nie uciekło spod tyłka 😉


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 13:58, 03 Lut 2016    Temat postu:

Jak gaźnik wyczyścić to jak heniek napisał odkręcasz mocowanie dolne subframe górne luzujesz i całość do góry dajesz.

Co do twojego problemu rozłącz kostki te co idą do modułu, te co idą od magneta, bo bynajmniej u mnie pomimo ze teoretycznie one są hermetyczne u mnie często do nich dostawała się woda i miałem problemy takie jak u Ciebie lub palić nie chciał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Śro 19:39, 03 Lut 2016    Temat postu:

Dzięki za radę z podniesieniem subframe. Ja odkręciłem cały stelaż i zabrałem na myjkę, pełno syfu miałem w airboxie.
Gaźnik wyczyszczony, nie obyło się bez przysłowiowego " o ku..." ale zgubiony oring się w końcu odnalazł. Jutro zamontuję gaźnik i zobaczę czy pomogło,czy nic nie spieprzyłem podczas czyszczenia.

4stunt dzięki za radę, jutro przy okazji rozepnę i przeczyszczę te wtyczki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 20:12, 03 Lut 2016    Temat postu:

Dużo daje myjka ultradźwiękowa. Wyczyści ci każdy zakamarek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Czw 18:09, 04 Lut 2016    Temat postu:

No niestety czyszczenie gaźnika nie pomogło. Chyba trzeba się skupić na regulacji. Dzisiaj po odpuszczeniu gazu zaczął strzelać w tłumik (przelot od SX) a z tłumika marchewka. Pojedyncze strzały czyli za dużo paliwa i go nie przepala - zgadza się? Dysza 178 czyli oryginalna siedzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:18, 04 Lut 2016    Temat postu:

moze to faktycznie cos z modułem, skoro to sie dzieje po umyciu motocykla...mi tez walił w wydech ale to były wypalone zawory wydechowe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:34, 06 Lut 2016    Temat postu:

Kolega miał tak w exc 450 rfs i winny był moduł zapłonowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 17:25, 06 Lut 2016    Temat postu:

Opuściłem iglicę o 1 ząbek, jest teraz na pierwszym od góry, zrobiłem oring mode i spiłowałem troszkę bolec membrany pompki. Nic nie pomogło. Moje pomysły i wiedza się skończyły i moto pojechało do mechaniora. Niech ktoś mądrzejszy przy nim pogrzebie.
Ale za to teraz wyciągnięcie gaźnika zajmuje mi kilka minut 😁


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:16, 06 Lut 2016    Temat postu:

niech ci ten mechanik sprawdzi moduł, bo to pewnie on jest przyczyna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin