|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 6:28, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
jak juz to z sx moze byc wieksza i krótsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Pią 12:07, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli można brać czy nie bawić się w to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 12:15, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mozna dlugosc nie ma woekszego znaczenia procz teho ze soe moze gorzej ukladac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 1:03, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Zmuli. I to zmuli dośc konkretnie. Możesz mieć delikatnie mocniejszy wyczuwany doł ale nic wiecej. Silnik będzie sie dławił choćby z tego powodu że:
Stinger czyli rura łacząca dyfuzor i końcówke w 125 masz srenicę 23-24mm, a w 250 masz od 28-30mm. U siebie w secie mialem HGS końcówkę i tam był przelot 25mm czyli o 2mm większy nisz stinger ( w 2t przelot w końcówce powinien być odrobinę większy niż stinger) a ty chcesz go przymulić jeszcze mniejsza średnicą stingera i końcówki. Na odwrót to samo, u kumpla w cr 125 była końcówka od jakiejś cwiary 2t z przelotem 32mm. Kiedyś sie delikatnie wywrócił i musiałem mu odraztować końcówkę, jak rozebrałem to własnie sie wystraszyłem, odrazu wstawiłem rurę perforowaną 25mm z nową watą i zupełnie inne moto, całkowicie inna charakterystyka zrobiło się o wiele bardziej żywe. Także moim zdaniem takie przeróbki nie mają sensu, we wszystkich silnikach spalinowych układ wydechowy odgrywa bardzo duża rolę w oddawaniu momentu obrotowego i mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 9:33, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
kiedyś słyszałem, że im dłuższy tlumik w 2t, tym więcej 'magazynuje'momentu obrotowego, co ułatwia jazdę na niższych obrotach. Sam nie potrafię tego wyjaśnić, nie wiem ile w tym prawdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 11:06, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
tam im dłuzszy i bardziej zdławiony to poprawi dół, - oczywiscie w granicach wydatku, to samo z dolotem dłuzszy poprawi podcisnienie. dlatego crossówki maja krótkie mocno przelotowe wydechu ;d a enduraki długie działa a np trialówki mimo pojemnosci duzej maja kolanka jak 4takty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|