|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati2k8
Dołączył: 08 Mar 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:29, 08 Mar 2016 Temat postu: Wymiana tłoka w 2t i jego regulacja. |
|
|
Witam, mam dość głupią sytuację, mianowicie postanowiłem rozebrać dziś cylinder w moim kacie, tuleja przytarta tłok identycznie. Dzwonię do mechanika, co z tym zrobić a ten mówi: po co to ruszałeś, skąd ja będę wiedział jak wszystko teraz poregulować itp. Wytłumaczy mi ktoś o co mu chodziło?
Edit: Chodziło mu o to, że jak założę nowy tłok to będzie musiał to regulować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mati2k8 dnia Wto 16:40, 08 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 16:44, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pieprzy głupoty.
Może chodziło mi o wymiary x, y, z.
Ale to nie jest czarna magia. To jest banał.
Zmień mechanika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:47, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
To idiota a nie mechanik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravlos
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:55, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | To idiota a nie mechanik. |
widzę że fachura jesteś od wszystkiego,przynajmniej na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:09, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Amek721 a o co chodzi z wymiarem "Y" ?co się tym sprawdza?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Wto 21:11, 08 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:26, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ravlos napisał: | major000 napisał: | To idiota a nie mechanik. |
widzę że fachura jesteś od wszystkiego,przynajmniej na forum | rozwiń swoją myśl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 21:51, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ravlos napisał: | major000 napisał: | To idiota a nie mechanik. |
widzę że fachura jesteś od wszystkiego,przynajmniej na forum |
W zasadzie ujął moje zdanie innymi słowami.
Dlaczego ja mam "lepiej"?
dioda napisał: | Amek721 a o co chodzi z wymiarem "Y" ?co się tym sprawdza? |
W skrócie decyduje o tym grubość uszczelki pod wysprzeglikiem. Nie jestem pewny czy we wszystkich silnikach występują różne uszczelki, bo np. w rf4 jest oring.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|