|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:01, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
nie wyregulujesz pod siebie zawieszenia, jestes za ciezki. zawieszenie ktm jest pod wage 70-85 kg mniej wiecej. jak chcesz miec dobre warunki do jazdy przydało by sie wymienic spręzyny na dopasowane pod ciezar.
ale jak nei chcesz sie bawic, mogłes zalac nieco gęstszy olej. no i mozesz regulowac. nikt ci nie powie co ile i jak bo to kwestia indywidualna no i chociazby pod kazdy teren inaczej sie ustawia
z przodu masz na górze odbicie, na dole twardosc. z tyłu na dole odbicie na górze twardosc. co do odpowietrzania nic nie naciskasz. po prostu odkręcasz te srubki i powietrze ucieka i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:58, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Teraz wszystko jasne, czas na diete
Jutro biore klucze ze soba i ruszam w teren na regulacje.
I jeszcze jedno pytanie, w lagach od dolu w okol srubki od regulacji twardosci jest nakrętka. Do czego ona służy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:29, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
do odkręcania całego mechanizmu podczas rozbiórki całego zawieszenia to odkręcasz żeby sie dostac do srodka ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:40, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Tak wlasnie mi sie wydawało, ze to nie ma innej funkcji, ale znajomy sie upierał przy swoim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 10:55, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
z tyłu w niektórych zawieszeniach przy regulacji twardosci zawieszenia ustawia sie tez prędkosc odbicia. kręcac cała sruba w której jest regulacja samej twardosci ;P ktmy SX to maja. EXC nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:40, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem ze to już lekkie ot, ale co reguluje sie tylna sprężyną? W chwili obecnej jest dość mocno skręcona.
I czym ją regulować, nie mam klucza do tego, jakiś inny podpasuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 21:08, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Poluzuj śrubę na imbus i śrubokrętem albo jakimś kluczem do rur lub coś odkręcaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:10, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
spręzyna reguluje sie wysokosc motocykla/ ustawia sie SAG. czyli róznica wysokosci. jak chcesz sie dowiedziec co to sag itp poszukaj w necie sa ładne materiały ;P i mozesz sobie ustawic moto pod siebie. odkręca sie kluczem pazurkowym. mozna taki dostac w sklepie z narzędziami. albo wersja dla ubogich ( moja wersja xd ) kawałek twardego drewna/listerki i młotek i poszedł ja nie mam klucza u tym sobie reugulowałem. zabawy na kilka dobrych minut xd ale is eda
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:37, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielkie, przy najbliższej okazji trzeba będzie to ustawić
Chyba będę musiał założyć nowy temat "swiezak i jego 100 pytań" bo w każdym temacie jakoś ot musze narobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Pon 22:28, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ostatnio zauważyłem że mi się lewa laga zrzygała więc chyba trzeba wymienić uszczelniacz :/
Nie robiłem nigdy wcześniej nic przy zawieszeniu, a jak popatrzyłem na te filmiki i opisy jak to zrobić to nie wydaje mi się to trudne.
Tylko zastanawia mnie od czego są te pomarańczowe "przyciski" na górze na lagach po których naciśnięciu słychać jak schodzi powietrze. Od czego to jest i jak do się ma do demontażu lagi?
Pytam zapobiegawczo żeby sobie bałaganu nie narobić jak zdecyduję się na samodzielną wymianę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 22:57, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Odpowietrzniki - niektórzy je stosują żeby nie odkręcać cały czas śrubek spustowych (wystarczy przycisnąć).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:55, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
są tego przeciwnicy i zwolennicy
- zaletą jest że mozna na szybko odpowietrzyć. np ładujesz na przyczepke, sciskasz przód, i odpuszczasz powietrze - mniejsze ryzyko że popusci zawias. ja też sie bawie i sobie dociskam zawias lekko i odpuszczam wtedy staje sie bardziej miekki, bo mniej sie spręza powietrze. no i co jakis czas serwis zaleca spuscic powietrze wiec srubke sie dłuzej odkręca itp
z wad - w terenie mogą sie urwac jak podejdzie jakis patyk czy cos, niektóre nie są bardzo szczelne, wiec sie laga moze szybciej zapowietrzać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 10:27, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli jak rozbiorę lagi i poskładam to nie trzeba tam już powietrza żadnego dobijać czy coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 10:39, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nie nie trzeba, ale przed rozebraniem zawieszenia radzę wykręcić zaworki żeby ich nie uszkodzić przy odkrecaniu górnych srub lag.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|