Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana uszczelniaczy: olejowe+pyłowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:01, 14 Paź 2011    Temat postu:

nie wyregulujesz pod siebie zawieszenia, jestes za ciezki. zawieszenie ktm jest pod wage 70-85 kg mniej wiecej. jak chcesz miec dobre warunki do jazdy przydało by sie wymienic spręzyny na dopasowane pod ciezar.
ale jak nei chcesz sie bawic, mogłes zalac nieco gęstszy olej. no i mozesz regulowac. nikt ci nie powie co ile i jak bo to kwestia indywidualna no i chociazby pod kazdy teren inaczej sie ustawia Razz
z przodu masz na górze odbicie, na dole twardosc. z tyłu na dole odbicie na górze twardosc. co do odpowietrzania nic nie naciskasz. po prostu odkręcasz te srubki i powietrze ucieka Very Happy i tyle Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:58, 14 Paź 2011    Temat postu:

Teraz wszystko jasne, czas na diete Wink
Jutro biore klucze ze soba i ruszam w teren na regulacje.

I jeszcze jedno pytanie, w lagach od dolu w okol srubki od regulacji twardosci jest nakrętka. Do czego ona służy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:29, 14 Paź 2011    Temat postu:

do odkręcania całego mechanizmu Razz podczas rozbiórki całego zawieszenia to odkręcasz żeby sie dostac do srodka ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:40, 15 Paź 2011    Temat postu:

Tak wlasnie mi sie wydawało, ze to nie ma innej funkcji, ale znajomy sie upierał przy swoim Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:55, 15 Paź 2011    Temat postu:

z tyłu w niektórych zawieszeniach przy regulacji twardosci zawieszenia ustawia sie tez prędkosc odbicia. kręcac cała sruba w której jest regulacja samej twardosci ;P ktmy SX to maja. EXC nie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:40, 16 Paź 2011    Temat postu:

Wiem ze to już lekkie ot, ale co reguluje sie tylna sprężyną? W chwili obecnej jest dość mocno skręcona.
I czym ją regulować, nie mam klucza do tego, jakiś inny podpasuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 21:08, 16 Paź 2011    Temat postu:

Poluzuj śrubę na imbus i śrubokrętem albo jakimś kluczem do rur lub coś odkręcaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:10, 16 Paź 2011    Temat postu:

spręzyna reguluje sie wysokosc motocykla/ ustawia sie SAG. czyli róznica wysokosci. jak chcesz sie dowiedziec co to sag itp poszukaj w necie Very Happy sa ładne materiały ;P i mozesz sobie ustawic moto pod siebie. odkręca sie kluczem pazurkowym. mozna taki dostac w sklepie z narzędziami. albo wersja dla ubogich ( moja wersja xd ) kawałek twardego drewna/listerki i młotek i poszedł Very Happy ja nie mam klucza u tym sobie reugulowałem. zabawy na kilka dobrych minut xd ale is eda

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:37, 17 Paź 2011    Temat postu:

Dzieki wielkie, przy najbliższej okazji trzeba będzie to ustawić Smile
Chyba będę musiał założyć nowy temat "swiezak i jego 100 pytań" bo w każdym temacie jakoś ot musze narobic Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Pon 22:28, 11 Maj 2015    Temat postu:

Ostatnio zauważyłem że mi się lewa laga zrzygała więc chyba trzeba wymienić uszczelniacz :/
Nie robiłem nigdy wcześniej nic przy zawieszeniu, a jak popatrzyłem na te filmiki i opisy jak to zrobić to nie wydaje mi się to trudne.
Tylko zastanawia mnie od czego są te pomarańczowe "przyciski" na górze na lagach po których naciśnięciu słychać jak schodzi powietrze. Od czego to jest i jak do się ma do demontażu lagi?
Pytam zapobiegawczo żeby sobie bałaganu nie narobić jak zdecyduję się na samodzielną wymianę Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 22:57, 11 Maj 2015    Temat postu:

Odpowietrzniki - niektórzy je stosują żeby nie odkręcać cały czas śrubek spustowych (wystarczy przycisnąć).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:55, 12 Maj 2015    Temat postu:

są tego przeciwnicy i zwolennicy
- zaletą jest że mozna na szybko odpowietrzyć. np ładujesz na przyczepke, sciskasz przód, i odpuszczasz powietrze - mniejsze ryzyko że popusci zawias. ja też sie bawie i sobie dociskam zawias lekko i odpuszczam wtedy staje sie bardziej miekki, bo mniej sie spręza powietrze. no i co jakis czas serwis zaleca spuscic powietrze wiec srubke sie dłuzej odkręca itp

z wad - w terenie mogą sie urwac jak podejdzie jakis patyk czy cos, niektóre nie są bardzo szczelne, wiec sie laga moze szybciej zapowietrzać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Wto 10:27, 12 Maj 2015    Temat postu:

Czyli jak rozbiorę lagi i poskładam to nie trzeba tam już powietrza żadnego dobijać czy coś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 10:39, 12 Maj 2015    Temat postu:

Nie nie trzeba, ale przed rozebraniem zawieszenia radzę wykręcić zaworki żeby ich nie uszkodzić przy odkrecaniu górnych srub lag.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Wto 12:08, 12 Maj 2015    Temat postu:

Ok, dzięki Panowie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin