|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarnysm
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mława
|
Wysłany: Pon 19:12, 28 Paź 2013 Temat postu: Wymiary sprężyn zaworowych 525 |
|
|
Jak w temacie. Potrzebuje wymiarów nowych sprężyn zaworowych bo nie wiem czy wymieniać przy okazji zaworów. Wymiary minimalne znalazłem na forum więc potrzebuje tylko
Wymiary nowych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czarnysm dnia Wto 10:55, 29 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 19:54, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Sprężyny, zabezpieczenia itd zawsze wymienia się podczas wymiany zaworów. ZAWSZE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarnysm
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mława
|
Wysłany: Pon 21:12, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A prowadnice też?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:23, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tak prowadnice sprezyny i zabezpieczenia zawsze wymienia sie razem z zaworami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarnysm
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mława
|
Wysłany: Wto 10:58, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ok, pytałem bo ogolnie głowica i zawory u mnie byla luks tylko dzwigienka padla i dolotowe troche naznaczyla, wiec wymieniam dla spokojnej glowy a nie z przymusu, a jednak koszt sprezyn+prowadnice+ robota jest duzo wiekszy niz samych zaworów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 13:35, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
prowadnice nie zawsze - to równie dobrze mozna iść dalej i co rozbiórke wymieniac całą głowice - od tak dla pewnosci. jak sien ie znasz dajesz głowe do serwisu odpowiedniego i ci sprawdzą wszystko luzy na prowadnicach ich stan wymienią co trzeba. przy wymianie zaworów spręzynki i zabezpieczenia to rzeczywiscie praktycznie mus i trzeba na raz to robic. chociaż bywa że niektórzy 2X montują te same spręzyny itp i im to spoko lata. tylko bywa że cos sie wypnie i wtedy jest że moto padlina bo sie sypie sam z siebie ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majster128
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków
|
Wysłany: Wto 23:39, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Potrzeba zweryfikować stan prowadnic. Nie ma najmniejszego sensy wymieniać je dla widzimisie. Podkładki pod sprężyny tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|